Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een axis 2100 netwerkcamera en wil de beelden op mij pda ontvangen.
Weet iemand welke software ik kan gebruiken?

Verwijderd

Op de website van Axis kun je na registratie een demo (14 dagen) downloaden van Axis Camera Explorer (ACE) for Pocket PC.

Klik hier om te downloaden zonder registratie.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 10:08 ]

Verwijderd

De Axis heeft een ingebouwde HTTP server toch?. Als je je PDA aansluit op het netwerk (Wifi is dat mogelijk?), dan kan je gewoon surfen naar de URL van de camera en de beelden bekijken.

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:43
Ik weet niet of je PDA is uitgerust met een browser die javascript ondersteund... Axis levert nl. standaard een demo mee om de beelden te bekijken die bestaat uit een html-pagina + javascript.

Een andere optie is om zelf iets te schrijven (of zoeken op internet). Java-progje ofzo... het zijn immers gewoon JPEG's die je ophaalt met HTTP...

Ondersteund je PDA niet gewoon het standaard ActiveX-component van Axis?

[ Voor 11% gewijzigd door jurri@n op 15-05-2004 10:22 ]

Verwijderd

jurri@n schreef op 15 mei 2004 @ 10:21:
Ik weet niet of je PDA is uitgerust met een browser die javascript ondersteund... Axis levert nl. standaard een demo mee om de beelden te bekijken die bestaat uit een html-pagina + javascript.

Een andere optie is om zelf iets te schrijven (of zoeken op internet). Java-progje ofzo... het zijn immers gewoon JPEG's die je ophaalt met HTTP...

Ondersteund je PDA niet gewoon het standaard ActiveX-component van Axis?
Een standaard PocketPC met de 2002 versie ondersteund i.i.g. geen ActiveX. Je zou zelf iets kunnen proggen. Laat de jpg's ergens opslaan en bouw een eigen app (.net mobile edition bijvoorbeeld) waarmee je met dezelfde regelmaat de jpeg's ophaalt. Kan prima, want dit heb ik zelf ook al eens gemaakt (maar dan met extra functionaliteiten).

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

Ondanks de 'netwerkcamera', lijkt dit me meer iets voor Gadget Talk :Y) (je zoekt namelijk de software voor je PPC).

Moeeeeeeeeev :*

Overigens verwachten we wel wat meer vooronderzoek van je, je had op z'n minst de website van de camera kunnen bekijken en zelf de software vinden die Ebo aandraagt.
Lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door en denk daar in het vervolg aan.
Pagina: 1