Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Palm M505 door de treden heen een etage van de trap laten vallen en daar kon het scherm niet tegen |:( . Reparatie zal wel duur zijn, dus ik ben op zoek naar een nieuwe palm. De tungsten T3 lijkt me een heel mooi apparaat. Maar waar de winkels me nog geen antwoord op konden geven:
Kan ik met een Tungsten T3 mijn oude cradle van mijn M505 blijven gebruiken?
Iemand die dit toevallig weet?
Thanx.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:06

breinonline

Are you afraid to be known?

Gecondoleerd. Een nieuw scherm zal inderdaad wel duur zijn.

Kan je een nieuwe T3 dan ook zonder cradle krijgen? Of waarom wil je anders de oude blijven gebruiken? Volgens mij is het precies dezelfde cradle (indien je een USB-cradle hebt). Bovendien is de palm universal connector (zo heet die rij pinnetjes aan de onderkant toch?) niet veranderd dus zou het moeten passen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het is dezelfde cradle inderdaad.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde hem ook weer thuis en op het werk kunnen syncen, liefst zonder een extra cradle te kopen. En zoals hierboven gezegd wordt, hoeft dat niet.
Nu dus echt geen pocket PC voor mij. Gewoon het vertrouwde Palm-OS.
Ik ben nu al benieuwd hoe hij wordt... :9~

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 08:31:
Ik wilde hem ook weer thuis en op het werk kunnen syncen, liefst zonder een extra cradle te kopen. En zoals hierboven gezegd wordt, hoeft dat niet.
Nu dus echt geen pocket PC voor mij. Gewoon het vertrouwde Palm-OS.
Ik ben nu al benieuwd hoe hij wordt... :9~
I can tell you, Sweeeet :P

Alleen de batterij duur valt soms wat tegen verder is het een supergaaf apparaat (ik heb die van mij al verkocht wacht nu op de nieuwe modellen).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen