Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb sinds uhh..gister :D de nokia 6230 nou ben ik naar een vriend van mij gegaan die heeft een sitecom usb bluetooth dongle ding..... en nou heb ik fijn wat plaatjes en liedjes overgezet via de verkenner maar als ik grotere bestand naar mijn mp3 player wil gooien zet hij dat ik te weinig geheugen heb terwijl ik nog 29.7 MB vrij heb en het bestand is maar 13.00MB :?:? Wie kan mij helpen? oja...als ik hem dan met pc suite wil connect doet ie het niet krijg geen verbinding hij blijft constant staan op: verbinding maken met..... en er gebeurt verder niks :? ?

alvast bedankt

Maarten Lutterman

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:19
Je kopieert em waarschijnlijk naar je foon en niet naar het MMC kaartje?
Eerst je MMC kaartje een naam geven, dan zou je em moeten kunnen zien in verkenner.
Kijk ook in dit topic: [rml]Nokia 6230 [ Deel 5][/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die naam veranderen ?? kheb ut al gevonden :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 00:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
maaruh nu nog een vraag als ik met die bluetooth in de verkenner zit en ik wil mijn public mappen openen krijg ik gallerij te zien en als ik die wil open staat er getting file list en dan duurt het super lang...en dan krijg ik een fout:? van 0x0330blaat
waaraan kan dit dan liggen heb wel versie 3.15

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:19
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 00:48:
maaruh nu nog een vraag als ik met die bluetooth in de verkenner zit en ik wil mijn public mappen openen krijg ik gallerij te zien en als ik die wil open staat er getting file list en dan duurt het super lang...en dan krijg ik een fout:? van 0x0330blaat
waaraan kan dit dan liggen heb wel versie 3.15
Geen idee.. misschien Nokia PC suite opnieuw installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Wat raad/raden jullie/jij aan om te doen een datakabel of een bluetooth sticky?

Verwijderd

Probeer anders eens de nieuwste versie van Nokia PC Suite... Ze zitten namelijk al op versie 6.1 voor de 6230. Misschien werkt die Suite beter dan de voorgaande.

Nokia PC Suite voor de Nokia 6230

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 00:57:
Probeer anders eens de nieuwste versie van Nokia PC Suite... Ze zitten namelijk al op versie 6.1 voor de 6230. Misschien werkt die Suite beter dan de voorgaande.

Nokia PC Suite voor de Nokia 6230
uhmm....daar kun je de bluetooth verbinding niet selecteren alleen serieel of IR
Pagina: 1