Toon posts:

batterijen uitelkaar geknalt in me draadloze muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jaa me batterijen zijn in me van : microsoft optical wireless muis de 2de keer al uit elkaar geknalt , het zijn gewonen duracell batterije , beetje raar want ze maakte geen kort sluiting anders moest het al gebeurt moeten zijn gelijk toen ik ze er in deed, deze muis heeft geen oplaad docking geval, het gebeurde gewoon tijdens het gebruiken, word dus weer schoon maken die hap:S iemand ervaring hier mee of wat het kan zijn?

plotselinge kortsluiting? want ze waren wel heet, maar zomaar opeens?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

misschien een brakke muis?
heb je dit probleem al aan Microsoft gemeld?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:55
Hand verbrand ofzo dat je niet meer goed kan typen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

gevalletje garantie... stukke batterijen bewaard? zo ja: terug met dat ding, zo nee: volgende paar bewaren en dan terug

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Volgens mij worden batterijen ook alleen heet als ze kortsluiten (het kan dan ook ff duren eer ze echt 'ontploffen'). Ik zou eens naar je garantie kijken, want dit moet wel een fabricagefout zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Ramon de Jesus schreef op 14 mei 2004 @ 23:04:
Hand verbrand ofzo dat je niet meer goed kan typen?
zeg dan gewoon niks.

Maar nog niet gemeld, ga wel even doen denk ik

Verwijderd

Topicstarter
JER00N schreef op 14 mei 2004 @ 23:05:
Volgens mij worden batterijen ook alleen heet als ze kortsluiten (het kan dan ook ff duren eer ze echt 'ontploffen'). Ik zou eens naar je garantie kijken, want dit moet wel een fabricagefout zijn :)
tis al de tweede keer he

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-05 11:10

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 23:05:
gevalletje garantie... stukke batterijen bewaard? zo ja: terug met dat ding, zo nee: volgende paar bewaren en dan terug
Tis volgens mij kapotte batterijen en niet stukke ;)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 23:05:
[...]

zeg dan gewoon niks.

Maar nog niet gemeld, ga wel even doen denk ik
hij doelt vast op een schadeclaim ;)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Verwijderd

Ik heb dat laatst ook meegemaakt, zit rustig een filmpje te kijken en ineens hoor ik een klap(je) en zie mijn muis nog net opwippen. Inderdaad 1 van de batterijen opengescheurd, gelukkig merendeel van de zooi in het batterijhuis gebleven. Waren overigens ook duracelletjes in een vaag staartloos muisje. (muisje doet het nog wel gewoon trouwens)

Zijn het trouwens geen defecte batterijtjes ipv stuk/kapot :*)

Zoveel "e"tjes zitten er niet in dat woord

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 23:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 23:40:
Ik heb dat laatst ook meegemaakt, zit rustig een filmpje te kijken en ineens hoor ik een klap(je) en zie mijn muis nog net opwippen. Inderdaad 1 van de batterijen opengescheurd, gelukkig merendeel van de zooi in het batterijhuis gebleven. Waren overigens ook duracelletjes in een vaag staartloos muisje. (muisje doet het nog wel gewoon trouwens)

Zijn het trouwens geen defecte batterijtjes ipv stuk/kapot :*)

Zoveel "e"tjes zitten er niet in dat woord
mij muis doet het ook nog wel zelfs na die aanslag (ffies nog dan) maare de batt's zijn niet meer te gebruiken, laten we t daar ophouden :P
Pagina: 1