Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ledbar

Pagina: 1
Acties:

• jr.miedema
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11 10:38
Hallo dit naar aanleiding van [rml][ HowTo] Ledbar met 64 leds[/rml]

Ik wil graag ook een ledbar maken, maar dan met 12 10 of 8 ledjes, (ik weet niet wat het handigst is), maar hoe maak ik dit, want ik ben een beginner, duz ik snap 't nog niet zo goed. Maar wat ik dus wil weten is, wat heb ik allemaal nodig? En hoe moeilijk is het aan te sluiten, en hoe moet ik het solderen (schema)???

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:09

Just_I

What did you just say?

Misschien een goed idee om deze vraag in dat topic te stellen ;)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gewoon dat 64-led schema nemen, maar dan slechts 12, 10 of 8 ledjes aansluiten misschien? B) :P

Verwijderd

Er zijn nog veel meer topics over ledbars je moet gewoon even [search=led bar]. Hier vind je veel nuttige dingen tussen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 01:16 ]

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:37
wat voor led-bar? 12 lampjes aan/uit of van link<-->rechts of vu meter??
http://www.circuitsonline.net staan dr een aantal en als je de search even gebruikt vind je denk ik ook wel 10 topics die je verder kunnen helpen

Verwijderd

de lm3914 kan je wel voor bijna elke led bar gebruiken. hiermee kan je met 1 ic 10 ledjes aansturen. je kan er dacht ik ook meerdere ic's achter elkaar zetten voor meer ledjes.
zoek eens naar de datasheet hiervan. daar staan wat aanluit voorbeelden in.
Pagina: 1