iets met lenzen
Verwijderd
Gewoon buff-in van de ene comp op een floppy zetten en handmatig in de directorie zetten dan vind je koe de lekkernijen vanzelf 
De comp met verbinding haalt vanzelf weer een nieuwe op.
Ik heb hetzelfde probleem op mijn werk.
De comp met verbinding haalt vanzelf weer een nieuwe op.
Ik heb hetzelfde probleem op mijn werk.
Als je wel een e-mail verbinding hebt kun je fetchen door een mailtje te sturen naar fetch@distributed.net (voor uitleg leeg mailtje sturen). flushen doe je naar flush@distributed.net met je buff-out attached.
Voor degene die helemaal los staan van netwerken zul je met een floppy moeten werken (fetchen op een andere PC, buff-in moven naar floppy, en deze naar de stand-alone brengen. Flushen doe je door de buff-out weer te moven naar diskette (wel ff backup maken voor als er wat met de floppy gebeurd), en deze buff-out weer op een andere PC te importeren (dnetc -import [buffer]) of te flushen (wel zorgen dat je niet per ongeluk een andere overschrijft).
Voor degene die helemaal los staan van netwerken zul je met een floppy moeten werken (fetchen op een andere PC, buff-in moven naar floppy, en deze naar de stand-alone brengen. Flushen doe je door de buff-out weer te moven naar diskette (wel ff backup maken voor als er wat met de floppy gebeurd), en deze buff-out weer op een andere PC te importeren (dnetc -import [buffer]) of te flushen (wel zorgen dat je niet per ongeluk een andere overschrijft).
[removed]
zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn mij een lekker volle buffer-in te willen sturen , naar me dan kan ik nu al vast mee gaan grazen op mijn werk
stuur al iemand dat wilt naar
ik_stuur_post_naar_djurre@hotmail.com 8'(
stuur al iemand dat wilt naar
ik_stuur_post_naar_djurre@hotmail.com 8'(
iets met lenzen
Als je nu zelf ff een mailtje stuurt naar fetch@distributed.net met daarin :
numblocks=20000
blocksize=33
Dan krijg je vanzelf een reply-mailtje met daaraan een grote buffer.
numblocks=20000
blocksize=33
Dan krijg je vanzelf een reply-mailtje met daaraan een grote buffer.
[removed]
ik ben je zeer erkentelijk voor deze tip
iets met lenzen
Pagina: 1