tips voor het laten grazen van 2 standalone pcs ?

Pagina: 1
Acties:

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
ik heb nog 2 pctjes met 300 mhz in rust staan , wil deze laten grazen en ik heb er 1 op mijn werk maar die is dicht getimmerd en kan geen connectie maken om blokjes op te halen , heeft er iemand een tip voor beide

al vast bedankt 8) }:0

iets met lenzen

Verwijderd

Gewoon buff-in van de ene comp op een floppy zetten en handmatig in de directorie zetten dan vind je koe de lekkernijen vanzelf :)
De comp met verbinding haalt vanzelf weer een nieuwe op.

Ik heb hetzelfde probleem op mijn werk.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Als je wel een e-mail verbinding hebt kun je fetchen door een mailtje te sturen naar fetch@distributed.net (voor uitleg leeg mailtje sturen). flushen doe je naar flush@distributed.net met je buff-out attached.

Voor degene die helemaal los staan van netwerken zul je met een floppy moeten werken (fetchen op een andere PC, buff-in moven naar floppy, en deze naar de stand-alone brengen. Flushen doe je door de buff-out weer te moven naar diskette (wel ff backup maken voor als er wat met de floppy gebeurd), en deze buff-out weer op een andere PC te importeren (dnetc -import [buffer]) of te flushen (wel zorgen dat je niet per ongeluk een andere overschrijft).

[removed]

• Morpheus_at_work
zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn mij een lekker volle buffer-in te willen sturen , naar me dan kan ik nu al vast mee gaan grazen op mijn werk

stuur al iemand dat wilt naar

ik_stuur_post_naar_djurre@hotmail.com 8'(

iets met lenzen

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Als je nu zelf ff een mailtje stuurt naar fetch@distributed.net met daarin :

numblocks=20000
blocksize=33

Dan krijg je vanzelf een reply-mailtje met daaraan een grote buffer.

[removed]

• Morpheus_at_work
ik ben je zeer erkentelijk voor deze tip

*D

iets met lenzen

Pagina: 1