Toon posts:

Philips branders goed/slecht?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik kan een Philips brander kopen, maar nu zit ik met een vraag zijn die redelijk goed qua branden en snelheid etc.?
het is 24x burner

Verwijderd

misschien is het een idee om het exacte type te achterhalen en te zoeken of daar reviews van zijn..

suc6

Verwijderd

Het zal vast over het algemeen wel een goede brander zijn (écht slechte branders bestaan namelijk niet meer), maar de brander die jij beschrijft heeft één groot probleem. Hij is oud. 24 speed is ANTIEK.

En dan rijst de vraag: waarom wil diegene waar je hem van koopt d'r van af? Ik zal het niet vertrouwen. Straks zit je met een stuk ijzer wat met moeite een CD-ROM leest, en weinig meer brand.

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-03 15:47
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 22:17:
Het zal vast over het algemeen wel een goede brander zijn (écht slechte branders bestaan namelijk niet meer), maar de brander die jij beschrijft heeft één groot probleem. Hij is oud. 24 speed is ANTIEK.

En dan rijst de vraag: waarom wil diegene waar je hem van koopt d'r van af? Ik zal het niet vertrouwen. Straks zit je met een stuk ijzer wat met moeite een CD-ROM leest, en weinig meer brand.
24x is snel zat dus zo Antiek is deze brander niet. De laaste vraag is echte wel van belang, voor hoeveel zou je deze branden over ''moeten'' nemen? En wie is deze persoon voor jou?

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
De nieuwste branders van Philips zijn van veel betere kwaliteit en ook erg goedkoop. Laatst zag ik een 52x voor nog geen 40 euro. De betrouwbaarheid van die reeks is hoger dan de oude 24x van zoveel jaar terug.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

The Bad Seed

Chaotic since 1983

24x is idd snel zat, maar ik heb zelf iets minder dan een jaar geleden een nieuwe Philips CDDA6911 (48x) gekocht voor 31 € , dan mag die 24x wel héél goedkoop zijn als ie nog interessant wil zijn :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik heb net een Plextor 48 speed overgenomen van iemand voor 25,00 euri :*)

Verwijderd

dus zeg de prijs en het oordelen gaat stukken makkelijker :)

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-01 11:33
Philips branders zijn goede kwaliteit, maar Philips cd speler's zijn een stuk minder.
Ik had namelijk een computer uit 1999 met een Philips PCRW404 (brander) en PC048, de brander doet het nu nog steeds goed, maar de Speler is al 4x kapot gegaan en bij de 4de keer was de garantie verlopen dus moest ik wel een Samsung52x speler kopen, dat zijn ook erg mooie dingen.

[Updated spec's]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03 23:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

de oude branders van philips haddenaltijd veel hitte-problemen....

maar daar heb ik na 12x niets meer van gehoord.

24x is dus geen antiek. (zit btw ook nog vaak in notebooks).

Maar een nieuwe 52x brander heb je tegenwoordig al voor 30 euro (BULK) daar heb je dan wel een jaar garantie op.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• NightForce
  • Laatst online: 05-03 15:47
voor meer als 10€ zou ik het zelf niet doen als ik een brander zocht:)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik zou toch liever een LiteOn kopen ;)

webOS all the way!

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Ik had ooit een 8 speed die je niet kon forcen om sneler te branden dan 2x op diverse media :X alleen phillips cd wilden zon beetje op 8 speed... voor mij geen phillips meer !

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Ik zou ook liever een AOpen of Lite on 48x of 52x speed brander halen. Kost haast niks meer en je weet zeker dat daar nisk raars mee gebeurd is en dat hij het nog goed doet. En die branders doen hen werk :)

Philips branders schijnen iniedergeval vroeger niet echt top te zijn geweest B) . Meerdere problemen etc.

Verwijderd

Topicstarter
nou het ik kan dus bij iemand een paar branders kopen
- hp 4x
- creative 4x
Deze dus voor 10 euro voor beide, die kan ik weer aan een paar n00bs verkopen op school ....
-philips 24x
is 15 euri's

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 02:03:
nou het ik kan dus bij iemand een paar branders kopen
- hp 4x
- creative 4x
Deze dus voor 10 euro voor beide, die kan ik weer aan een paar n00bs verkopen op school ....
-philips 24x
is 15 euri's
15euro vind ik pesoonlijk te veel ;) . 10euro en zeker niet meer voor een brander die al redelijk oud is (24x speed) gebruikt is en de dvd branders liggen al op de loer vanaf 50 a 60euro :Y)

http://www.1to0.nl/productinfo.php?id=343&cat=9

Hier voor minder dan 30 euro splinternieuw iets met software, maar het is je eigen keus.
By the way: n00bs 4x speed branders verkopen, LOL (8> , als je ze te vriend wilt houden zou ik me maar eens bedenken maarja. N00bs zijn zijn vaak speed geil net als MegaPixel geil dus ben beneiuwd of je ze kwijt raakt :+

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk wel een beetje zonde want ik kan een nieuwe brander kopen zoals je op die link zag, damn wat een keuze

• orange.x
  • Laatst online: 13-03 13:11
nou nou 24x is antiek, ik heb em nog steeds! al ruim 2,5 jaar! van liteon, en wat een superding! voor mij echt geen ander merk meer hoor :) en zoiezo geen andere brander zolang deze het nog doet.!

een cd in 4 minuten is echt wel snel genoeg hoor :) en zoiezo haal je veel minder rendement uit een 52x brander. ik heb een x een test gedaan met een vriend, en hij haalde met zijn 32x brander een rendement van 26x, en ik met mijn 24x een rendement van 22x. scheelt dus best wat, en dit wordt hoger naarmate de speedjes meer worden.

over die prijs, tja, 15 eur is veel geld hoor voor zon oud ding :) ik zou die van mij zoals ik em nu heb denk ik voor 10 wegdoen, als ik een nieuwe zou kopen of deze zou willen verkopen, want hij is oud, ( zeker nog wel zo goed als nieuw ) maar dat telt niet meer mee :P niet in computer hardware iig! )

maar de reden is zeker wel belangrijk waarom hij em wegdoet, en als hij er al 3 heeft, ben jij dan niet zo'n n00b, die het van hem koopt, durf te wedden dat hij er nog best wat winst over zal maken :P maar als jij dat ook kan .. :D

• MetroidPrime
  • Laatst online: 25-01 09:16

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb zelf een Philips 2x en een Philips 4x brander gehad, volgens de posts hierboven zouden dat de drives met problemen zijn. Ik heb echter nooit problemen gehad, het werkte allemaal prima. Ik geloof dat ik iets van zes of zeven mislukte CD's heb gehad met deze twee branders samen. Gezien het grote aantal CD's dat ik heb gebrand vind ik dat zeer meevallen. Ik ben er dus zeer tevreden over. In de pricewatch zie ik trouwens al 52x branders staan voor 23 Euro. Je zou er dus niet zo heel veel voor moeten betalen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:03

Jimbolino

troep.com

kijk eens in de pricewatch
voor 25 euro heb je tegewoordig al een 52speed brander....

Of als je op school helemaal "the man" wil zijn en al die "noobs" tegen jou op kijken, dan koop je toch lekker een DVD brander voor 75 euro

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
Iemand heeft me al overboden op ebay, dus ja dan laat ik het hier maar ook bij

• MetroidPrime
  • Laatst online: 25-01 09:16

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 02:47:
Iemand heeft me al overboden op ebay, dus ja dan laat ik het hier maar ook bij
Ik heb even zitten kijken op ebay, maar als het de ene is die ik denk dat het is mag je blij zijn. Je betaald dan twee Euro minder dan een nieuwe 52x brander voor een tweedehands 24x brander. Niet echt de moeite waard dus.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 15-05-2004 03:24 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een Brander moet uitkiezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.