Flashfiles gezocht in Temporary internet files...

Pagina: 1
Acties:

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Halloa!

Ik heb vandaag eens ff (heel sneu :> ) zitten spelen met zo'n site waarmee je online van die flash-filmpjes in elkaar kunt zetten, door gewoon een tekstje in te typen en verschillende keuzes uit plaatjes te maken.
( http://www.dfilm.com/ )

Maar, nu heb ik een paar droge dingen gemaakt en lijkt het me wel leuk die filmpjes te houden. Maar waarschijnlijk zijn ze binnen een paar dagen niet meer beschikbaar :'(

Ik heb al heel m'n temporary internet files directory uitgepluist, maar daar kom ik alleen maar losse flash-files tegen als de losse achtergrond en de losse poppetjes... maar niet mijn filmpje...

Is hier een oplossing voor, om ze op een manier als shockwave-flash-file te saven?
Of staan ze al ergens op een verborgen plek ofzo?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-07 15:52

Res-q

Redder in nood?

Het makkelijkst is om de site te openen waar je je filmpje vanaf wilt halen, site open laten staan, temporary internet files leeggooien, dan ctrl-f5 op de site van t filmpje :) dan zie je m als het goed is zo in je temporary internet files verschijnen :)

en zo is het voorspeld!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hebt een grote kans dat het filmpje on-the-fly wordt samengesteld ui verschillende onderdelen. Oftewel; het is onmogelijk om dit te recoveren aangezien dit niet als 1 bestand op je harde schijf staat :)

De kans op recovery is dus redelijk 0 :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-07 15:52

Res-q

Redder in nood?

Inderdaad, ik heb de site ff bekeken, en het is gewoon een groot flashbestand... Het enige wat je kunt recoveren is wellicht de hele maker. Wellicht is het een optie om het naar jezelf te laten mailen?

en zo is het voorspeld!

• MNECMotU
Ok, dat dacht ik dus al... dat het vrijwel onmogelijk zou zijn.

Maar dan is er natuurlijk nog altijd de mogelijkheid om een filmpje te maken van wat er op m'n scherm gebeurt.
Hoeft natuurlijk niet gelijk een AVI te zijn, maar er schijnen wel programma'tjes te zijn die in hun eigen formaat "frame voor frame printscreen doen" . Snappie?

Iemand enig idee welke proggies dit kunnen en waar te krijgen?

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

• MNECMotU
* SCHOP *

Nou jongens... dank u voor de GEEN reacties... ik heb het intussen allemaal zelf al uitgevonden.

Dag.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

waar slaat dat nou op? Ik zie hier 2 mensen die je al geholpen hebben, dat je daarna geen antwoord hebt gekregen, dat is misschien jammer, maar zoals je zelf al opmerkt kun je dat zelf ook uitvinden, aangezien zoiets al vele keren is langsgekomen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1