[Netlimiter] up rate incorrect

Pagina: 1
Acties:

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-07 14:02
Hoi,

Ik draai netlimiter 1.30, maar heb daarbij het probleem dat die de downloadsnelheid WEL correct weergeeft, maar de upload snelheid beslist niet.
Deze komt nl nooit boven de 0,4 uit ...

Iemand enig idee hoe dit komt ? En hoe dit op te lossen ?

Zenks! 8)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

dat gebeurt bij mij ook, volgens mij corrigeert ie voor het feit dat je downloadt, als je echt gaat uploaden geeft ie het wel goed weer :)
een oplossing weet ik niet, vind het ook niet echt belangrijk.

• -SaveMe-
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 21:18:
dat gebeurt bij mij ook, volgens mij corrigeert ie voor het feit dat je downloadt, als je echt gaat uploaden geeft ie het wel goed weer :)
een oplossing weet ik niet, vind het ook niet echt belangrijk.
Ik wel, maakt namelijk gelijk het gehele proggie onbruikbaar voor mij.
ik wil het nl gebruiken om de upload van mijn downloads (newsleecher) te beperken, als ik online wil gamen. En dat kan ik nu niet ...

Verwijderd

ok, ofwel zie ik iets gruwelijks over het hoofd, maar de upload van je download beperken??
beperk dan gewoon je download, trouwens als ik met 220 kbps down is mijn upload maximaal 4 kbps, dus zo'n ramp kan dat niet zijn om die 4 kbps tijdens online gamen te missen, als je die upload naar omlaag schroeft keldert je download snelheid ook nog eens.

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 07:36
euh.. hallo mensen..

ik heb ook netlimiter, heb ook het gevoel dat als ik mijn upload beperkt tot 5kb voor (direct connect) dan download ik niet meer maximaal...

wat is de beste instelling precies?
ik gebruik netlimiter voornamelijk om lag-vrij te gamen

thnx voor reactie's

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:33

sjaak

un giorno credi

Heb je wel de overall geselecteerd? Niet dat ie per ongeluk op een zuinig slurpend proggie staat? (je weet maar nooit ;))

• -SaveMe-
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 23:24:
ok, ofwel zie ik iets gruwelijks over het hoofd, maar de upload van je download beperken??
beperk dan gewoon je download, trouwens als ik met 220 kbps down is mijn upload maximaal 4 kbps, dus zo'n ramp kan dat niet zijn om die 4 kbps tijdens online gamen te missen, als je die upload naar omlaag schroeft keldert je download snelheid ook nog eens.
Omdat ik meer download (veel meer) als upload heb, wil ik juist de upload beperken. En als ik rond de 3.8Mbps download is mijn upload toch echt zo rond de 10-11kB/s ...

Het proggie zou gewoon zo moeten werken dat als ik newsleecher beperk op max 8 kB/s up, dat dat ook gebeurt. Hoeveel download Nl daarmee haalt zal me een worst zijn, het gaat me juist om mijn beperkte upload te kunnen gebruiken voor en downen en gamen tegelijkertijd ....

Verwijderd

ik draai du meter en net limiter naast elkaar :P

mijn ervaringen zijn dat net limiter veelal niet de download en upload correct weergeeft t.o.v. du meter, du meter is in mijn ervaring correcter.

Maar het cappen van dl/ul doet net limiter verder wel goed, alleen voor het actueel weergeven van de dl/ul moet je het dus niet gebruiken imo.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 12:51:
ik draai du meter en net limiter naast elkaar :P

mijn ervaringen zijn dat net limiter veelal niet de download en upload correct weergeeft t.o.v. du meter, du meter is in mijn ervaring correcter.

Maar het cappen van dl/ul doet net limiter verder wel goed, alleen voor het actueel weergeven van de dl/ul moet je het dus niet gebruiken imo.
helemaal mee eens, daarom draai ik dus netlimiter en bandwith monitor pro tegelijkertijd, die netlimiter is qua weergave idd niet nauwkeurig, maar qua cappen werkt ie perfect :)

[Signature]

Pagina: 1