ik heb vorige week een netwerkje aangelegt.. ik heb daarnet het connecteren van de 2 pc's (overzetten van bestanden) ingesteld maar op de winxp-pc lukt dat niet goed.. zou het kunnen dat een netwerk met een pc met win98 en een met winxp niet mogelijk is?
een netwerk met win 98 en xp is zeker wel mogelijk, alleen geef je veel te weinig informatie want zo kunnen we je niet helpen
Zeg eens wat je geprobeerd hebt, wat je config is etc
Ik denk dat je bedoelt dat het je niet lukt om met de 98 computer in te loggen op de xp bak. Om dit te doen moet je of een gebruiker aanmaken met dezelfde naam en wachtwoord als die op 98, of het guest account aanzetten.
Als het niet bovenstaande is, vertel dan wat er aan de hand is, wat je geprobeert hebt en de huidige instellingen
Als het niet bovenstaande is, vertel dan wat er aan de hand is, wat je geprobeert hebt en de huidige instellingen
Localhost is where the heart is
Toch altijd zo leuk hoe weinig info mensen kunnen geven en dan nog hulp willen ook
hehe nenee, ik gaf de info die je nodig had om m'n probleem op te lossen, het gaat dus thx, de rest vind ik wel zelf
Verwijderd
Je bent inmiddels al driemaal gewezen op het feit dat je een fatsoenlijke topicstart moet maken, volgens onze regels.
Op deze manier kunnen en willen we je niet helpen.
Op deze manier kunnen en willen we je niet helpen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()