Ik heb jullie hulp nodig, want dit gaat boven mijn hoofd. Mijn pc, een amd 2.4ghz met 512 ram, elite mobo, 350 w psu , .. doet nogal raar. 2 dagen geleden viel hij plots uit. Wou pas na 10 minuten weer booten, hoewel ik regelmatig op de powerbutton duwde. Na 15 min werken viel hij weer uit. Dan duurde het een kwartier. Na terug een kwartier te werken viel hij weer uit en sindsdien boot hij niet meer. Daarmee bedoel ik dus: geen bieps, geen lampje, no monitor signal, enkel de fans die een heeeeel kleine beweging maken als ik op de stroomknop duw. Heb hem ondertussen al opengegooid: is niks aan te zien. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fiksen?
Als je kan, mag je je uitleg ook steeds mailen naar mij : *knip* Overal je mailadres neerplempen heeft een erg negatief effect op de hoeveelheid spam dat je in je mailbox krijgt .. Het lijkt me niet dat dit jouw bedoeling was. Daarnaast is dit een discussieforum en géén contactadvertentieforum. Iedereen reageert gewoon op elkaar middels posts
alvast heel erg bedankt, ik zit echt diep in de put hierdoor; mijn examens hangen eraan vast
Als je kan, mag je je uitleg ook steeds mailen naar mij : *knip* Overal je mailadres neerplempen heeft een erg negatief effect op de hoeveelheid spam dat je in je mailbox krijgt .. Het lijkt me niet dat dit jouw bedoeling was. Daarnaast is dit een discussieforum en géén contactadvertentieforum. Iedereen reageert gewoon op elkaar middels posts
alvast heel erg bedankt, ik zit echt diep in de put hierdoor; mijn examens hangen eraan vast
[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 14-05-2004 20:28 ]