Toon posts:

very big problem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb jullie hulp nodig, want dit gaat boven mijn hoofd. Mijn pc, een amd 2.4ghz met 512 ram, elite mobo, 350 w psu , .. doet nogal raar. 2 dagen geleden viel hij plots uit. Wou pas na 10 minuten weer booten, hoewel ik regelmatig op de powerbutton duwde. Na 15 min werken viel hij weer uit. Dan duurde het een kwartier. Na terug een kwartier te werken viel hij weer uit en sindsdien boot hij niet meer. Daarmee bedoel ik dus: geen bieps, geen lampje, no monitor signal, enkel de fans die een heeeeel kleine beweging maken als ik op de stroomknop duw. Heb hem ondertussen al opengegooid: is niks aan te zien. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fiksen?
Als je kan, mag je je uitleg ook steeds mailen naar mij : *knip* Overal je mailadres neerplempen heeft een erg negatief effect op de hoeveelheid spam dat je in je mailbox krijgt .. Het lijkt me niet dat dit jouw bedoeling was. Daarnaast is dit een discussieforum en géén contactadvertentieforum. Iedereen reageert gewoon op elkaar middels posts ;)

alvast heel erg bedankt, ik zit echt diep in de put hierdoor; mijn examens hangen eraan vast

[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 14-05-2004 20:28 ]

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 11:08

charlie

?*?

95% kans dat je voeding het begeven heeft...

Verwijderd

een tip voor je examen als alles er op staat: haal je hardeschijf los hang hem in een andere pc , als dat niet kan ga er mee naar de netwerk beheerder van je school en laat hem ff alles printen;) heeft die ook wat te doen ipv printjes draaien

Over je probleem het lijkt een temperatuurs probleem of een voeding die het begeven heeft.

Verwijderd

Schroef je kast eens open en kijk of de ventilator van je processor koeler draaid(nadat je hem aangezet hebt , als dit weer lukt).
Dit klinkt als een oververhitte processor.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem de startpost het PMG Beleid eens door voor richtlijnen omtrent het openen van een "Help, mijn PC doet het niet!" topic :)

Aangezien dit je eerste topic is en je al gelijk de plank misslaat qua het gebruik van GoT, wil ik je bij deze vriendelijk vragen om nogmaals de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig te doornemen. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Tip: lees voortaan de tekst bovenaan in [New Topic] van elk subforum. Daarin staat beknopt samengevat wat je zou moeten kennen/doen eer je een topic opent :)

Dit topic is gesloten.