Toon posts:

Iiyama TFTscherm gaat steeds auto-configen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweaks,

Ik weet niet hoe het kan, maar in 2 dagen doen mijn beide monitoren ontzettend raar. Eerder meldde ik al een probleem van deze monitor: [rml][ HELP] Plotseling zwart beeld op Iiyama 510pro[/rml]
Maar nu is mijn andere monitor ook raar bezig.

Het gaat om de Iiyama TFT AS4314UT.
Op sommige momenten werkt hij gewoon prima, maar om de 10min gaat hij zitten "autoconfiggen". Dit is echt heel vervelend, want dat heb ik gewoon geen beeld. Ik heb m op andere pc's geprobeerd, maar daar vertoond hij gewoon hetzelfde. Is deze monitor ook al stuk of is het iets heel anders?

Ik hoop dat jullie de oplossing voor me hebben!

Verwijderd

Topicstarter
NB: is net iets fout gegaan met de titel. Zou iemand er nog "auto-configen" achter kunnen voegen??
thnx

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Titel fixed.

Aangezien de tft het op meerdere pc's doet ligt het vrij zeker aan de tft zelf. Kan je het hele ding niet resetten naar de fabrieksinstellingen? Misschien helpt dat :)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 14 mei 2004 @ 20:12:
Titel fixed.

Aangezien de tft het op meerdere pc's doet ligt het vrij zeker aan de tft zelf. Kan je het hele ding niet resetten naar de fabrieksinstellingen? Misschien helpt dat :)
bedankt dat staat wat beter :)

ja ik heb hem inderdaad gereset, maar het probleem is daarmee niet opgelost, hij doet na iets van 10min gewoon weer hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
Is er niet iets dat je dat autoconfig uit kan schakelen?

Verwijderd

Topicstarter
SCHOP

Iemand die nog iets weet??

Verwijderd

Sluit eens een ander vga/dvi kabel op je scherm aan, mischien zit in die kabel een breuk waardoor ej scherm gaat flippen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 19:08:
Sluit eens een ander vga/dvi kabel op je scherm aan, mischien zit in die kabel een breuk waardoor ej scherm gaat flippen.
ja ik dacht eerst ook dat het iets met de kabel was, maar die heb ik helemaal gecontroleerd en was ok.
En vervangen kan ook niet, omdat de kabel in de monitor gaat. Zit er dus vast op.
Pagina: 1