Toon posts:

Na Mycom nu ook Computerland met internet abo's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.internet-land.nl

• NoNonsense ADSL Basic

Downstream: 512Kbps
Upstream: 256Kbps
Maandelijkse kosten: €30,-
Standaard webhosting 25Mb webhosting + 3 Mailboxen

• NoNonsense ADSL Power

Downstream: 1024Kbps
Upstream: 512Kbps
Maandelijkse kosten: €49,-
Standaard webhosting of: €10,- per maand 100Mb webhosting + eigen domeinnaam + onbeperkte mailadressen + 10Gb dataverkeer

• NoNonsense ADSL FAST

Downstream: 2048 tot 8192Kbps*
Upstream: 1024Kbps
Maandelijkse kosten: €65,-
Standaard webhosting of: €10,- per maand 100Mb webhosting + eigen domeinnaam + onbeperkte mailadressen + 10Gb dataverkeer

• Geen verborgen kosten na een jaar of per maand
• Geen extra KPN kosten
• Geen datalimieten op verbindingen
• Stabiel en supersnel overal via Bbned
• Geen onzin, wel snelheid en betrouwbaarheid

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 19:28:
http://www.internet-land.nl
<CUT>

• Geen verborgen kosten na een jaar of per maand
• Geen extra KPN kosten
• Geen datalimieten op verbindingen
• Stabiel en supersnel overal via Bbned
• Geen onzin, wel snelheid en betrouwbaarheid
Maar hoeveel mensen kunnen er nou werkelijk gebruik van maken?

ik niet ivm BBNED hier een BITSTREAM locatie heeft... net als de rest van het land wat niet in een grote stad woont / bij stedelijk gebied woont ..

404 Signature not found

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-02 15:48
SMSfreakie schreef op 15 mei 2004 @ 16:39:
[...]

Maar hoeveel mensen kunnen er nou werkelijk gebruik van maken?

ik niet ivm BBNED hier een BITSTREAM locatie heeft... net als de rest van het land wat niet in een grote stad woont / bij stedelijk gebied woont ..
Dat valt volgens mij wel mee: ik woon in een klein dorpje in gelderland en de postcode check geeft vrolijk beschikbaar aan.

Bij locatietype staat bij mij ook BITSTREAM. waar staat dit voor? En waarom zou het bij jou daarom juist niet kunnen?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Bitstream is een KPN-dienst die 1:20 is overboekt. Deze dienst wordt met name gebruikt waar DSL eigenlijk niet mogelijk is met BBned of de lengte van de bekabeling te lang is naar de centrale toe. Het is dan ook achterlijk duur.

Ik vraag me overigens af met wie Computerland een overeenkomst heeft om deze BBned-DSLdiensten aan te bieden.

[ Voor 42% gewijzigd door Floor-is op 17-05-2004 16:31 ]

Bericht hierboven

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:19
Hmz vreemd aangezien dit dus via bbnet wordt geleverd en dit de enige provider is die dat doet. Cistron, tweakdsl, ect ect ect kunnen niet leveren omdat het niet mogelijk is.

Loopt deze toko vooruit/voorop ofzo dat ze al weten dat binnenkort het voor mij ook mogelijk is om via bbnet en mycom breedband internet te hebben. (tweakdsl/cambrium hadden het over meerdere maanden voordat het beschikbaar zou zijn)

Volg um niet :). (alle providers via kpn kunnen wel adsl leveren.)

• Floor-is

Floor-is

5.2

roodhoedje schreef op 15 mei 2004 @ 17:33:
Hmz vreemd aangezien dit dus via bbnet wordt geleverd en dit de enige provider is die dat doet. Cistron, tweakdsl, ect ect ect kunnen niet leveren omdat het niet mogelijk is.

Loopt deze toko vooruit/voorop ofzo dat ze al weten dat binnenkort het voor mij ook mogelijk is om via bbnet en mycom breedband internet te hebben. (tweakdsl/cambrium hadden het over meerdere maanden voordat het beschikbaar zou zijn)

Volg um niet :). (alle providers via kpn kunnen wel adsl leveren.)
Tiscali's DSL kan ook 8096kbps leveren, maar het lijken mij inderdaad BBned lijnen. Maar ik begrijp dat jouw postcodecheck iets interessants oplevert? ;) Over het algemeen is Cambrium wel aardig op de hoogte van levertijden, capaciteitsproblemen etc. etc.

Bericht hierboven

• roodhoedje
  • Laatst online: 20:19
Daarom snapte ik het al niet, als zij dan zeggen gaat niet lukken tussen nu en 3 maanden dan vraag ik me af hoe het zit met deze toko, maar stuur ze wel een mailtje. Wil ut wel weten want prijzen zijn zekers chill :).

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-02 14:03
Computerland

Gefeliciteerd! Uw regio is geschikt voor ADSL!
Linesharing beschikbaar
Naam van uw wijkcentrale: Egm
Omschrijving van uw wijkcentrale: Egmond
Uw afstand tot de wijkcentrale is ongeveer 117 meter
Locatietype: BITSTREAM

Tweakdsl

Helaas, het is nog niet bekend wanneer TweakDSL beschikbaar wordt in je regio.

BBned

Niet beschikbaar.

Quicknet

Helaas is uw aansluiting niet geschikt voor QuickNet ADSL

KPN

Niet beschikbaar

Ik geloof er dus niks van dat het al beschikbaar zou zijn, (terwijl dit wel in de planning stond voor augustus 2003)
Maar ik ben toch tevreden met multikabel, nooit problemen mee dus.

Maar is het niet een voordeel om bij mycom adsl te nemen aangezien je hier een
gratis pc bij kreeg ?

Verwijderd

harry64 schreef op 15 mei 2004 @ 17:46:
[...]
Uw afstand tot de wijkcentrale is ongeveer 117 meter
[...]
117 meter afstand tot je centrale? :9~ Wat een mazzelaar zeg, grote kans dat je zo de 800+ kbit haalt zodra Wide Open bij jou beschikbaar is.

Ontopic:
Huh :? In je copy/paste staat bovenaan dat je regio geschikt is voor ADSL. Vervolgens staat er doodleuk dat je geen ADSL kan nemen in je regio :X

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 19:33 ]

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-02 21:45

r0b

Ik zit hier ook op een 'Bitstream locatie'.
Dit betekent dat BBned geen eigen apparatuur in de ADSL centrale heeft staan, en hier dan wat apparatuur van de KPN huurt.
Dit betekent dus dat het normaal gesproken sowieso (flink) duurder is.

Computer-land is bij mij tot nu toe de enige die zegt dat het echt beschikbaar is op een bitstream locatie.
Ik geloof er dus weinig van, zeker met deze prijs.
(Of ze moeten echt zoveel geld zelf aan BBned (en die weer aan KPN) afdragen dat het wel kan, maar dan verwacht ik niet dat dit lang doorgaat. :P)

Ik zit trouwens op ~ 350 meter van de centrale, ook niet verkeerd. :)
(Centrale is Lek-C. Leek-Centrum.)

Meer betrouwbare check: http://pcdb.bbned.nl/

• pinolief
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01-2021
Ook hier zou het beschikbaar zijn terwijl alleen KPN ADSL of Bitstream via BBned mogelijk is.
De prijzen voor de kleine pakketten zijn me te duur alleen de verbinding van 8MBit is interessant..
Kijk het maar even aan...tenslotte heeft de "actie" van Mycom ook VARA's Kassa gehaald dus.......
>:)

[ Voor 5% gewijzigd door pinolief op 15-05-2004 21:29 ]

Verwijderd

Yeah!! Computerland Rulez _/-\o_

• tweakduke
  • Laatst online: 22:11

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nah klopt nog niet lijkt me hoor...

Bitstream lijnen zou hier wel liggen volgens bbned check..

Maar super duur dus. Cistron geeft ook aan dat ik het niet kan, rest van bbned providers ook..

En deze opeens wel?

Bovendien zou ik dan ook 8mbit met een usb kunnen nemen want die optie staat er gewoon tussen..

Nee ik denk dat ze eerst even de zaakjes op orde moeten krijgen, alvorens ik deze dienst betrouwbaar ga vinden.

Tweakers Discord

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Maar wat bied deze internet provider voor extra's?
Volgens mij is de markt al erg verzadigd met ISP's... :/

• Pinyin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06-2025
nja, eerst maar eens wachten tot de kinderziektes eruit zijn. Ik zit dus op een plaats waar bbned alleen bitstream-lijnen levert maar adsl via deze lui zou hier wel kunnen. Indien mogelijk>>graag zelfs :)

maar uh, hun mail-adres is dus niet bekend. alle mail naar interland komt retour als zijnde onleverbaar.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Die BBned test is wel humor:

"De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 2383 meter"

Dus, die ene centrale waarop we zitten, hebben ze 1500meter mijn kant op verplaatst! is dat niet lief! :P

Vind de prijzen van de abonnementen niet echt geweldig moet ik zeggen. Heb liever gewoon contact via mijn ISP en niet via een of andere regeling van een bedrijf/winkel wat dan ook.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:17
hmm, hier ook bitstream, en geeft aan dat dat kan :)

Gefeliciteerd! Uw regio is geschikt voor ADSL!
Uw afstand tot de wijkcentrale is ongeveer 909 meter
Locatietype: BITSTREAM

en ook de rest van de BBned providers (met uitzondering van Bbeyond) leveren hier geen ADSL.. volgens mij moet internet-land die postcode-check eens goed herzien!

maar goed, ik zit nog vastgeplakt aan zonnet voor een jaar dus, en ik ben ook tevreden, dus ik ben daar voorlopig nog niet weg ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Jassy op 10-11-2014 11:30 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Floor-is

Floor-is

5.2

BITSTREAM, even voor de gein een paar prijzen noemen, kijken of je het dan ook nog leuk vind :D

512/256kbit -> minstens € 135,- per maand
1024/512kbit -> minstens € 160,- per maand
2048/512kbit -> minstens € 180,- per maand

En dan schat ik het nog voorzichtig in (ik kijk naar inkoopprijzen hier).

Bericht hierboven

• Piggen
  • Laatst online: 07:12

Piggen

Lekker bakkie

Waar haal je dat nou weer vandaan?
In de startpost staan toch de tarieven.

• tweakduke

tweakduke

mpmad schreef op 16 mei 2004 @ 20:23:
Waar haal je dat nou weer vandaan?
In de startpost staan toch de tarieven.
Als je internet over bitstream lijnen uberhaupt wilt moet je die prijzen nemen ;)

Daarom heeft ook bijna niemand internet over die lijnen omdat ze zo duur zijn.
En daarom is het ook zo appart dat computerland denkt dit wel te kunnen...

Tweakers Discord

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik kreeg net een reply dat mijn mailtje niet verstuurd kon worden, deze kwam van www.makproductions.net af. Die hebben het over internet leveren via ofwel BBNed, ofwel via Versatel lijnen. Misschien dat ze daardoor toch die snellere aansluitingen kunnen leveren? Ik heb overigens ook BitStream op mijn locatie. Schiet niet echt op dus, tenzij Computerland een dealtje heeft gesloten en dus tot de centrale hier BBNed geschikt is, over Bitstream die snelle aansluitingen levert.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Mak, dat is toch snelnet? Die zijn ook maar reseller van een reseller met een paar lijntjes toch?

Bericht hierboven

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Is er hier iemand die overweegt hierop een abonnement te nemen? Het klinkt aantrekkelijk, maar voor die prijs :?

• Brede P
Ik overweeg het zeker, de snelste uitvoering dan, als vervanging voor mijn huidige Chello Plus met 80GB datalimiet (zij noemen het een FUP, maar in mijn ogen is het een datalimiet als je iedere keer rond de 80 a 81 GB wordt gecapped). Ik wil alleen wel de zekerheid hebben dat die snelheden ook haalbaar zijn (zit op 800 meter van de centrale, dat mag het probleem niet zijn). Morgen maar eens even bellen met Computerland, aangezien ik dat mailadres nog steeds niet werkt.

• Jaded
Die snelheid die ze geven in het snelste abbonement (2Mbit tot 8Mbit) insinueert toch wel dat ze maar 2 Mbit garanderen.
Misschien een leuk alternatief: http://www.xsdsl.nl/

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:47

Rmg

Jaded schreef op 26 mei 2004 @ 22:25:
Die snelheid die ze geven in het snelste abbonement (2Mbit tot 8Mbit) insinueert toch wel dat ze maar 2 Mbit garanderen.
Misschien een leuk alternatief: http://www.xsdsl.nl/
garanderen ze nergens. ook niet bij xsdsl

zoals bij ze in de faq staat
15. Wat wordt bedoeld met een 2-8Mbit/s ?

Het 2-8 Mbit/s abonnement is de zogenaamde "wide-open variant". Bbned stelt geen maximum downstream-snelheid in voor dit type aansluiting. Dit betekent dat u (in rustige tijden) de maximaal mogelijke downstream-snelheid uit uw ADSL-aansluiting kunt halen. Deze snelheid is afhankelijk van de afstand tot uw wijkcentrale en de kwaliteit van uw telefoonlijn. De snelheid kan oplopen tot 8 Mbit/s. De service-levels van de 2-8 Mbit/s-variant zijn hetzelfde als ware het een 2 Mbit/s-variant. Dat wil zeggen dat bijvoorbeeld de overboeking van 1:25 gebaseerd is op een downstream-snelheid van 2 Mbit/s.

U dient er rekening mee te houden dat niet op alle locaties deze snelheid mogelijk is. Wilt u er zeker van zijn dan verzoeken wij u vooraf contact met ons op te nemen.
de algemene voorwaarden zijn ook slecht te vinden op de site..

• Brede P
Ik heb de knoop al bijna doorgehakt.
Het is dat Demon nog niets levert op mijn postcode, anders was ik daar naartoe gegaan.
Maar ik heb contact gehad met Computerland over deze aansluiting, en naar hun weten zou alles goed moeten gaan. De Bitstream locatie geeft alleen aan dat het geen rechtstreekse aansluiting op een BBNED/BabyXL centrale is, maar een gehuurde lijn met een 1 op 20 overboeking, zodat de wijk toch gebruik kan maken van de snellere verbindingen. Ben nog even op zoek naar de prijs van een ethernet modem, maar anders bestel ik deze wel gewoon los ergens anders. Kon de prijs nog niet weer vinden op de site.

Waarom dan toch deze aansluiting? Omdat Computerland de enige is die op mijn postcode 2 tot 8 MBit kan leveren. Omdat ik in het verleden goede ervaringen met Computerland heb gehad. Omdat ik bij Computerland werk. Nee, ik krijg geen korting, aangezien wij alleen de pakketten maar verkopen. Nu alleen nog een telefoon zien te regelen, heb natuurlijk niet voor niets een vaste telefoonlijn aangevraagd.

Edit:
@ Voil:
Heb contact gehad met ons hoofdkantoor. Het klopt echt dat ze ADSL leveren op die locaties, ook daar waar BBNed etc. het nog niet leveren volgens hun postcodecheck. Dinsdag hoor ik meer aangezien degene die er over gaat vanmiddag vrij is. Ik post mijn bevindingen hier wel weer in dit topic.

[ Voor 14% gewijzigd door Brede P op 28-05-2004 15:05 ]

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
die postcode check is stuk..

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:12
Helemaal niet :P
ziet ernaar uit dat ze Via BBned en Kpn leveren .. en niet eens heel duur.
ze hebben trouwens ook een website-update gedaan :P
of tjseck HUN forum

• r0b

r0b

G4E-PARAD0X schreef op 28 mei 2004 @ 15:30:
Helemaal niet :P
ziet ernaar uit dat ze Via BBned en Kpn leveren .. en niet eens heel duur.
ze hebben trouwens ook een website-update gedaan :P
of tjseck HUN forum
Helaas niet.
Kom net van de telefoon af met het hoofdkantoor van Computerland, en het was inderdaad een fout in de postcodecheck.
Computerland is hetzelfde als alle andere BBned-based ISP's: ze leveren puur via BBned en maken geen gebruik van Bitstream.

De postcodecheck geeft nog steeds wel een 'beschikbaar' aan bij bitstream locaties helaas, maar dat is het niet.

Maargoed, als iemand me niet gelooft is hij natuurlijk vrij om een order te plaatsen op z'n Bitstream locatie .. :P

• Brede P
Antwoord op je vragen.
ALs je alleen Bitstream tot je beschikking hebt dan heb je een maximale up van 640Kbs (volgende maand 800 nog wat).
Download 4mbit. (volgende maand 4,4Mbit).
Maar dit wordt allemaal duidelijkvermeld op de nieuwe site. Ook de meerprijs van een ethernet modem komt daar goed te staan.
Als de nieuwe site online is wordt het allemaal stuk duidelijker weer.
Met vriendelijke groet

Computerland Businesscenter
Weerenweg 12a
1161 AH Zwanenburg
Telefoon: +31(0)20 4970051
Fax : +31(0)20 4970533
ABN-AMRO 42.62.92.952
Dit mailtje geeft dus wel degelijk wat anders aan. Ik werk dus bij Computerland, en heb vanochtend degene die dit regelt gesproken. Aan de hand van dat gesprek toch nog een mailtje gestuurd, en bovenstaande quote was dus het antwoord.
Het lijkt er dus echt op dat het wel degelijk mogelijk is om op een Bitstream locatie een ADSL abbo te nemen.
Als bovenstaande echt klopt (ik ga dinsdag bestellen indien het dus allemaal klopt), heb ik dus een verbinding die op dit moment vergelijkbaar is met Chello+ wat ik nu heb, en het kan in de toekomst alleen nog maar sneller worden. En het is toch ff een stukkie goedkoper dan andere verbindingen van vergelijkbare snelheid (in mijn postcodegebied dan).

Edit:
Er is een nieuwe website online, dit keer met BBNed Machpartner icon en al!
Ziet er al een stuk professioneler uit. Postcodecheck geeft ook nog steeds aan dat het op Bitstream leverbaar is. Nog meer verschillende pakketten, meer prijzen etc.

Van de website:
Pakket: (download/upload):
Basic (BBNET) € 30 ,- (512/256)

Power (BBNET) € 43 ,- (1024/512)

Extra (BBNET) € 52 ,- (2048/1024)

Fast (BBNET) € 65 ,- (2048-8192/1024)

Connect (KPN) € 10 ,- (416/160)

Power (KPN) € 15 ,- (1120/352)

Extra (KPN) € 25 ,- (2240/416)

Fast (KPN) € 45 ,- (4480/704)

[ Voor 21% gewijzigd door Brede P op 28-05-2004 19:38 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:12
...nogsteeds vreselijke typo's, en grove postcode-check-fouten. Wel beetje jammer dat ze die site niet eerst fatsoenlijk op orde maken, voordat ze het live gooien ;)

• Brede P
Echt veel typo's, op een enkel d'tje of t'tje na, ben ik niet echt tegen gekomen (heb de voorwaarden niet helemaal doorgespit nu, had ze 2 weken geleden al onder m'n neus gedrukt gekregen i.v.m. verkoop van het pakket). Ziet er in ieder geval al beter uit dan de vorige versie van de website.

De postcodecheck net nog eens wat beter bestudeerd, en ze geven echt zowel op KPN en BBNed aan dat het mogelijk is. Ik wist trouwens niet dan KPN al 4,4Mbit verbindingen leverde. Dacht dat 2Mbit het hoogste was dat ze leverden.

[ Voor 35% gewijzigd door Brede P op 28-05-2004 19:46 ]

• Jaded
En is het al besteld? Chello werkt hier weer maar half, dus ik sta op het punt hier een abo te nemen.

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

BredeP schreef op 28 mei 2004 @ 19:26:

Dit mailtje geeft dus wel degelijk wat anders aan.
Helaas. De snelheden van 'ADSL van KPN' zijn niet van toepassing op het BitStream-product. BitStream is een zakelijk ding van KPN. Vroeger nog even verkocht onder de naam 'Epacity'. Andere spec's, andere eigenschappen, en echt alleen maar leverbaar in 512/256, 1024/512 en 2048/512. Snelheidsupgrades gaan aan BitStream-gebruikers voorbij.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

r0b schreef op 28 mei 2004 @ 15:57:
alle andere BBned-based ISP's: ze leveren puur via BBned en maken geen gebruik van Bitstream.
Ik ben BBNed-ISP en verkoop BitStream. Alleen niet aan consumenten, tenzij ze erg rijk en voldoende volhardend zijn. Reken op 225 aansluitkosten, en 155 euro per maand voor een 512/256Kbit BitStream verbinding.

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 07:40

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Nu een paar maanden later is de site geupdated.

het is inderdaad mogelijk bitstreamlijnen te nemen. Deze zijn in verhouding iets duurder en net heel aantrekkelijk. Dit heb ik ook nagevraagd in de winkel zelf.

hier is hun duurste abbo.

Bitstream Fast ¤ 75 ,- p/m
Download snelheid 4480 Kb/s
Upload snelheid 704 Kb/s
Homepage 250 Mb
Emailadressen 50
EmailAntivirus GRATIS
Spamfilter GRATIS
Bitstream via BBNED wordt geleverd met een overboeking van 1:20 in tegenstelling tot de reguliere KPN aanbieders (standaard 1:50 overboeking). Er komen GEEN extra KPN kosten meer bij deze totaalprijs per maand.

De Bitstream variant is alleen voor mensen die bij de postcodecheck te zien krijgen dat het locatietype niet 'BBNED' maar 'Bitstream' is. KPN moet dan wel beschikbaar zijn. Doe dus altijd eerst de postcodecheck!

ik woon in Helmond. ongeveer heel Helmond heeft gewoon bbned, behalve dus waar ik woon. tis daar dus bitstream, wel jammer.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Verwijderd

Ik woon ook in Helmond een nieuwbouwwijk (brandevoort) waar geen bbned is.

Uit de voorwaarden :

Het is niet toegestaan de Internetverbinding op zo dus danige wijze te gebruiken dat hierdoor hinder en/of overlast voor andere Internetgebruikers ontstaat

InternetLand kent geen limieten op dataverkeer gegenereerd door een Internetverbinding, voor Homepages bestaat wel een limiet van 5 GigaByte per maand.

Als je 24/7 full upload hinder je dan andere mensen ? Ik heb nu chello maar als ze hier meer dan 40 gb limiet hebben ben ik zo weg bij chello 8)

• r0b

r0b

Burne schreef op 02 juni 2004 @ 20:02:
[...]

Ik ben BBNed-ISP en verkoop BitStream. Alleen niet aan consumenten, tenzij ze erg rijk en voldoende volhardend zijn. Reken op 225 aansluitkosten, en 155 euro per maand voor een 512/256Kbit BitStream verbinding.
Ik had het dan ook over consumenten lijnen. ;)

Zo kan ik ook wel beginnen met 'Ik kan 10mbit thuis krijgen!' en dan snel een DigiStream order plaatsen bij KPN .. :P

Overigens was dat ook wat ik probeerde duidelijk te maken met mijn post: dat BitStream eigenlijk alleen interessant is voor de zakelijke markt.

Verwijderd

Ik vroeg internet-land per mail of er voor bitstream (eigenlijk gewoon kpn) ook geen limiet was dit kreeg ik terug :

"De voorwaarden zullen worden aangepast, want er is GEEEEN datalimiet meer."

klinkt wel geod O-)

• NoepZor
  • Laatst online: 06:26
alweer de zoveelste KPN "skin" :P

De wijzen komen uit het Oosten!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Overigens, nu dit topic na weken weer boven komt drijven: ik vind het echt te zielig voor woorden dat ze zich niet aan de licentievoorwaarden van de Algemene Voorwaarden van Cambrium B.V. houden. Je mag ze legaal overnemen, want het is een variant van de GNU public license, de 'Free Documentation License'. De enige voorwaarde voor legaal en schaamtevrij overnemen is een verwijzing naar de bron ervan. Als zelfs dat al te moeilijk is...

(..zullen we over de zelf herschreven stukjes met speelfauten maar niet beginnen..)

[ Voor 5% gewijzigd door burne op 09-09-2004 22:24 ]

• tweakduke

tweakduke

Volgens mij krijg je bij bitstream gewoon adsl via kpn en de rest gaat via bbned.

Kijk maar naar de snelheden van de 'bitstream' lijnen, die zijn gewoon precies hetzelfde als wat kpn levert.

Tweakers Discord

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Duur!!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 07:40

AngryAngel

Veni Vidi Vici

als ze via kpn zouden leveren zou je rekening aan computerland moeten betalen en aan kpn. dit is niet het geval. dus ik denk toch echt dat het gewoon bitstream lijnen zijn

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Pagina: 1