Toon posts:

[XP] Afsluit Problemen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb sinds enige tijd een probleem bij het afsluiten of rebooten van de PC. Als ik de PC afsluit of reboot dan verschijnt er af en toe onderstaand blauw scherm. Wanneer ik dit scherm kan verwachten is helemaal willekeurig. Geen structuur zit erin.

Stop: 0x00000007F (0x0000000D, 0x00000000, 0x00000000, 0x00000000)

Bezig met starten fysieke geheugendump.
De fysieke geheugendump is voltooid.

Ik heb deze fout al gezocht op Microsoft Support of Google.nl maar geen nuttige artikelen gevonden. Daarom mijn vraag of iemand van jullie dit misschien bekend voor komt en/of een oplossing voor heeft?

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-05 20:53

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

is dit probleem na de installatie van een driver dit heeft bij mij nu ook al 2x dezelfde fout voorgedaan als je dan de driver deinstalld of een ouwere/nieuwere versie er op knalt is het wel over

grtz

jbw

Bedankt alvast

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

kijk eens! Windows XP en 2000 BSOD guide

en op 0x0000000f vind ik inderdaad niets @ ms, maar ik neem aan dat dit niet het enige is dat er in je foutmelding staat. Kun je eens kijken of je nog meer vind?

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
Welleweerd schreef op 14 mei 2004 @ 19:14:
is dit probleem na de installatie van een driver dit heeft bij mij nu ook al 2x dezelfde fout voorgedaan als je dan de driver deinstalld of een ouwere/nieuwere versie er op knalt is het wel over

grtz

jbw
Ik heb wel een aantal weken geleden een driver voor de videokaart geupdate... Maar het lijkt me dat de fout dan toch meteen had moeten komen, i.p.v. ongeveer 3 weken erna? Ik kan anders wel nog wel eens proberen de driver opnieuw te update.

Dit is trouwens de enige code die er staat. Verder staat er die overige informatie van contact opnemen met systeembeheerder.... bla bla