I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Verwijderd
ga eens op de msn site kijken bij wat er allemaal bewaard wordt.
Veel wat je in MSN toevoegt wordt daar bewaard, dus als je wat weg wilt halen lukt dat misschien ook zo.
of
Maak je cache, cookies ook eens leeg wellicht dat oude gegevens telkens opnieuw bewaard worden (zou niet moeten...).
Veel wat je in MSN toevoegt wordt daar bewaard, dus als je wat weg wilt halen lukt dat misschien ook zo.
of
Maak je cache, cookies ook eens leeg wellicht dat oude gegevens telkens opnieuw bewaard worden (zou niet moeten...).
Het blokkeren / deblokkeren van mensen op je lijst gebeurt op de servers van MSN zelf. Waarschijnlijk is er een storing bij Microsoft. Kijk het even een dag of twee aan, en als je dan nog steeds problemen hiermee hebt, stuur dan een mailtje naar Microsoft. Je kunt hier namelijk zelf helemaal niets aan doen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Ik las een tijdje terug iets op mess.be over een bug waardoor iemand niet deblokkeerbaar werd als deze iets in een bepaalde volgorde had gedaan en door iemand geblokkeerd was. Ik kan het op die site in ieder geval niet meer terugvinden.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'