[MSN] 1 persoon komt terug op blok lijst

Pagina: 1
Acties:

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 17:15
Hoi allemaal, een vriend van me heeft msn 6.2 onlangs geinstalleerd. Maar iedereen die hem nu ooit eens heeft geblokkeerd, krijgt hem niet meer gedeblokkeerd.

Als ik mezelf aanmeld staat hij iedere keer weer op mijn blok-lijst. Als ik hem daar vanaf haal, mezelf afmeld, en opnieuw aanmeld, dan staat hij weer op die lijst.

Het probleem ligt dus waarschijnlijk bij hem, omdat ik niet de enigste ben die hier last van heeft. Reinstall van msn werkt niet, hem uit mijn lijst verwijderen en opnieuw toevoegen werkt ook niet.

Misschien dat een van jullie hier ook last van heeft gehad, en toevallig het probleem op heeft weten te lossen. Alsvast mijn dank voor degene die er raad mee weet, want ik snap er niks meer van 8)7 :?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Verwijderd

ga eens op de msn site kijken bij wat er allemaal bewaard wordt.
Veel wat je in MSN toevoegt wordt daar bewaard, dus als je wat weg wilt halen lukt dat misschien ook zo.
of
Maak je cache, cookies ook eens leeg wellicht dat oude gegevens telkens opnieuw bewaard worden (zou niet moeten...).

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:20

E-Vix

Nu met sneeuw!

Het blokkeren / deblokkeren van mensen op je lijst gebeurt op de servers van MSN zelf. Waarschijnlijk is er een storing bij Microsoft. Kijk het even een dag of twee aan, en als je dan nog steeds problemen hiermee hebt, stuur dan een mailtje naar Microsoft. Je kunt hier namelijk zelf helemaal niets aan doen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:44

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik las een tijdje terug iets op mess.be over een bug waardoor iemand niet deblokkeerbaar werd als deze iets in een bepaalde volgorde had gedaan en door iemand geblokkeerd was. Ik kan het op die site in ieder geval niet meer terugvinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'