Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
als je naar %root%\program files\ browste zie je je programma's dan wel staan of zie je alleen dat er x aantal objecten en x hidden objects zijn? dan is je dcomcnfg niet goed en moet je die rechten nakijken. Haal ook eens een online virus scanner over je systeem en heb je alle hotfixes en services packs erop gezet?
Inderdaad, dit heeft veel weg van het Blaster-virus. Die zorgde ook voor dit soort symptonen. Haal er inderdaag een online-virusscanner over. Of desnoods de McAfee AVERT Stinger 2.2.6 van McAfee. ( http://vil.nai.com/vil/stinger/ )
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Sorry voor de late reactie.
De dag na deze post de computer weer aangezet, ik dacht: " Met frisse tegenzin dit probleem oplossen" en wat blijkt, alles werkt weer naar behoren. En ja, ik had daarvoor mijn doos al een paar keer gereboot, na iedereverandering van de installing, en het bleef terugkomen.
Er zijn dagen dat ik Windows haat !
De dag na deze post de computer weer aangezet, ik dacht: " Met frisse tegenzin dit probleem oplossen" en wat blijkt, alles werkt weer naar behoren. En ja, ik had daarvoor mijn doos al een paar keer gereboot, na iedereverandering van de installing, en het bleef terugkomen.
Er zijn dagen dat ik Windows haat !
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.