[XP] MSN messenger spelletjes

Pagina: 1
Acties:

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:07
jaja het is weer zover, de zoveelste kluns die weer met vragen over msn komt aankakken op fok...de eer is deze keer aan mij :X

Het probleem is simpel, de oplossing is echter onbekend. :/

Ik kan gewoon de meeste spelletjes niet meer opstarten, ik had een tijdje geleden wel een patch geinstalleerd waardoor ik nog meer spellen kan spelen wat volgens mij niet helemaal mag, maar dat is het probleem niet.
Na een maandje of 2, terwijl ik de afgelopen dagen niks erbij hebt gekwakt op de pc, doen alle msn spellen het niet meer (de non msn games wel)...ik krijg bij het opstarten gewoon: "spel" is unavailable. Please try again later. :(

daar heb ik dus geen ruk aan gezien de andere persoon het wel kan opstarten. :'(

Msn herinstalleren
Msn wissen, Msn herinstalleren
games patch herinstalleren
games patch wissen
games patch wissen, games patch herinstalleren, msn wissen, msn herinstalleren
en de tientallen reboots....allemaal al tevergeefs....nou zijn die spellen niet zo heel belangrijk, maar het is gewoon godsvergeteme irritant dat de computer weer het recht in eigen handen neemt en dingen gaat aanpassen waar ik niks vanaf weet (newbie taal )

Heeft iemand ook maar enig idee hoe dit op te lossen, of heeft hij of zij hier zelf ervaring mee? :? plz :P

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
ik zou gewoon ff windblows windows opnieuw installe :P (zo gaat dat altijd bij miij :D als er zich probleempjes voordoen)
maar er is vast wel een andere oplossing :?

noem het maar gewoon windows, zie ook wos policy

[ Voor 25% gewijzigd door momania op 14-05-2004 18:32 ]

My favorite programming language is solder.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
davidov schreef op 14 mei 2004 @ 18:16:
Please try again later. :(
Je zou het later nog eens kunnen proberen.... :P

Heb ik ook wel eens. Dan is er misschien iets vreemds op de servers van MSN aan de hand. Omdat je namelijk de non-msn games wel kan doen, die staan op andere servers.

Gewoon tijdje wachten.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:41

momania

iPhone 30! Bam!

davidov schreef op 14 mei 2004 @ 18:16:
jaja het is weer zover, de zoveelste kluns die weer met vragen over msn komt aankakken op fok...de eer is deze keer aan mij :X
fok :?
Dit is GoT hoor ;)

En dit soort vragen horen in hier in Windows Operating Systems

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:07
hehe je hebt het bericht gelezen :)

ik beken, ik had het eerst op fok gepost maar het was me al snel duidelijk dat het niet het publiek was dat ik zocht (zelfs help topics lopen uit op flame wars hehe)

ik hoop dat het tijdelijk is ja, maar dat zou niet verklaren waarom ik het niet kan, maar vrienden die ook in amsterdam wonen wel kunnen.

custom games werken idd natuurlijk wel.

Verwijderd

100% zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij staan die games niet lokaal en moet je daar voor inloggen.

Wanneer ik namelijk met mijn amerikaanse id op msn inlog heb ik hele andere games met mogelijkheden dan met mijn nederlandse id.

Misschien dat het je met een ander ID wel lukt ?
Pagina: 1