ik heb een freebsd bak hier en probeer de ports collectie te updaten. ik heb cvsup geinstalleerd en heb zelf (met de handleiving op freebsd.org) een supfile gemaakt. Ik heb ./csvup supfile gedaan en een tijd lang gewacht totdat ie klaar was. Maar de ports zijn mooi niet geupdate. DIt is erg vervelend want als ik ook maar iets probeer te installeren gaat ie een redelijk oude versie installeren en 9/10 zijn dat ook nog eens versies die niet meer op de ftp's staan.
iK heb het ook geprobeerd met de sample-stable maar ook dit lukte niet. Na het runnen van ./csvup supfile zegt ie overigens wel dat ie klaar is...
mis ik iets? Ik kan nergens iets vinden dat ik nog iets anders moet runnen erna oid...
Ik heb ook al een stuk of 5 verschillende mirrors geprobeerd maar krijg bij elke het zelfde resultaat
ben overigens wel freebsd n00b
iK heb het ook geprobeerd met de sample-stable maar ook dit lukte niet. Na het runnen van ./csvup supfile zegt ie overigens wel dat ie klaar is...
mis ik iets? Ik kan nergens iets vinden dat ik nog iets anders moet runnen erna oid...
Ik heb ook al een stuk of 5 verschillende mirrors geprobeerd maar krijg bij elke het zelfde resultaat
ben overigens wel freebsd n00b
[ Voor 8% gewijzigd door FireFoz op 14-05-2004 18:02 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders