[Meeting] DPC members Meeting ?

Pagina: 1
Acties:

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:20
Aangezien er veel meetings zijn met subfora's binnen GoT, zoals deze:
19 juni - Netwerken meeting!
Vroeg ik me af of het niet leuk was (lees: intresse etc :P) om met z'n alle een DPC Member Meet doen :). Gewoon iedereen die graast voor DPC. Gewoon met z'n alle wat praten over DPC, wat drinken / eten etc :)

Goed, waarvoor dit topic :?
Sim-pel, kijken of er mensen zijn die dit ook wel leuk lijkt :)

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ja, da's wel grappig.

Er zijn trouwens regelmatig ontmoetingen tussen subteams, dat werkt wat beter dan een algemene meeting, omdat je dan elkaar al een beetje kent en wat meer gemeen hebt dan een hobby.

Forza Mucca!

• Idsme
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-08-2025
ter info:
za 19/6 Poule D Nederland - Tsjechië 20.45
;)

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51

reiker

dan jij!

Zeker lijkt dit leuk!

Sinds een aantal jaren wordt de jaarlijks terugkerende DPC-HCC-meeting georganiseerd, wat inhoudt dat we elkaar na de HCC-dagen (indien niet bekend: Utrecht, eind november, grote computerbeurs, http://www.hcc-dagen.nl) ontmoeten, hapje eten en de kroeg in duiken.

Tussendoor gebeurt er behalve de DPC-LAN (zomer) niet heel veel. Ik zou zeggen, kom met een goed plan, dan zijn de stamgasten ongetwijfeld aanwezig!

Ik heb er iig wel zin an :)

[ Voor 7% gewijzigd door reiker op 14-05-2004 16:47 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Ik ben altijd wel fan van borrels/meetings! :)
De vraag blijft dan alleen: "waar"?
Een centraal punt in Nederland?? Omgeving Utrecht ofzo... en dan lekker bbq-en met z'n allen :Y)

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 10:36
Idd een goed id.
Van de HCC dagen wist ik niet, maar ik ga er toch elk jaar heen..... :P

Verwijderd

Ik kom dit keer ook :P Heb al 2 goeie ervaringen gehad met kleinere groepen, ben nu klaar voor 't grote werk ;)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:22

The_Scarabial

MTB for life!

Wij-->De Groazers houden altijd een Groazlan is ook altijd wel leuk.
Maar een DPC-meeting is voor mij persoonlijk nie zo heel interessant, omdat ik niet zo heel nauwe betrokken ben bij DPC en met andere DPC-leden (op ons groazteam na dan)

[ Voor 57% gewijzigd door The_Scarabial op 14-05-2004 18:42 ]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

reiker schreef op 14 mei 2004 @ 16:46:
Zeker lijkt dit leuk!

Sinds een aantal jaren wordt de jaarlijks terugkerende DPC-HCC-meeting georganiseerd, wat inhoudt dat we elkaar na de HCC-dagen (indien niet bekend: Utrecht, eind november, grote computerbeurs, http://www.hcc-dagen.nl) ontmoeten, hapje eten en de kroeg in duiken.

Tussendoor gebeurt er behalve de DPC-LAN (zomer) niet heel veel. Ik zou zeggen, kom met een goed plan, dan zijn de stamgasten ongetwijfeld aanwezig!

Ik heb er iig wel zin an :)
je kan gewoon weer meerijden hoor :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

reiker schreef op 14 mei 2004 @ 16:46:
Zeker lijkt dit leuk!
Staat er nog een DPC-lan op de planning dan?

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Minkie

Groazers Unite.

Die DPC lan is toch ergens in juni ofzo?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51

reiker

dan jij!

Minkie schreef op 14 mei 2004 @ 19:45:
Die DPC lan is toch ergens in juni ofzo?
De DPC-LAN werd in den beginne door Goingin en MM georganiseerd, ik weet niet of het nog leeft en/of in welke handen het nu is...
Afgelopen edities was er info te vinden op http://www.cows.demon.nl (site van Goingin).

Zo gezegd, zo gedaan.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:37
Leuke site (ik wist bv niet eens dat er een DPC-er in amersfoort woonde). (NightHawk van CoT)

• UTM
Dat zou idd ook leuk zijn, een meeting ingebakken in een LAN :). Het liefst dan wel in de zomervakantie, maar het idee is imo errug goed :Y)

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Een kleine meeting op CZ zou eigenlijk ook wel leuk zijn :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 10:36
Een lan is wel erg leuk >:)
Zomervakantie zou idd goed uitkomen.
Hopelijk komt hier nog meer info over.

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Voor een meeting ben ik op zich wel in. De laatste keer de HCC-meeting ook al gemist omdat het nog boekenbeurs was in Nieuwengein |:(

/(bb|[^b]{2})/

• UTM
Blade_V schreef op 14 mei 2004 @ 22:08:
Een kleine meeting op CZ zou eigenlijk ook wel leuk zijn :)
Tjah, Camp Zone he. Dat zou opzich leuk zijn, ik ga er niet voor 2 weken ofzo zitten en om daar nu dan een meeting te houden vind ik wat veel van het goede :). Kunnen we gewoon niet een LAN organiseren voor DPC only >:)

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

DPC-LAN zit ook dit jaar gewoon in de planning, ware het niet dat we, net als voorgaande jaren afhankelijk zijn van de aardappelteelt (grooooooote schuur, goed koel, zelfs in de zomer :) ) dus een preciese datum kan op dit moment nog niet gegeven worden. Afgelopen twee jaar was het het laatste weekend van juni in ieder geval :)

D3 char(s)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:22

The_Scarabial

MTB for life!

Blistimo schreef op 15 mei 2004 @ 06:38:
DPC-LAN zit ook dit jaar gewoon in de planning, ware het niet dat we, net als voorgaande jaren afhankelijk zijn van de aardappelteelt (grooooooote schuur, goed koel, zelfs in de zomer :) ) dus een preciese datum kan op dit moment nog niet gegeven worden. Afgelopen twee jaar was het het laatste weekend van juni in ieder geval :)
leip, ik werk ook bij aardappelboer, hij heeft ook zo'n dikke geisoleerde schuur, hij zei vandaag dat ie nog dik 17 kisten in de koeling had, dus bij ons is de schuur wel gauw een keer leeg denk ik. Maar het is inderdaad lekker koel in de zomer, bij 40+ is het nog koel en dan staat de koeling nog nie eens aan :P , maar dan moet je de deuren natuurlijk wel gesloten houden ;)
Pagina: 1