Hoi. Ik wilde zojuist moederbord in kast (beide nieuw gekocht) bouwen toen ik tot de ontdekking kwam dat het moederbord (Asus A7N8XE Deluxe) niet in de kast (Aopen H600A Miditower) past vanwege de openingen. Ps2, printer, twee usb aansluitingen etc. van mobo corresponderen prima met die van de kast, maar het geluid, twee andere usb aansluitingen en nog een aansluiting (gele ingang) passen niet in de corresponderende openingen in de kast. Op het moederbord zit het geluid en twee usb aansluitingen namelijk verticaal gemonteerd, terwijl de openingen in de kast horizontaal gemonteerd zijn. De kast is gewoon standaard (zelfde als enkele andere kasten die ik hier heb staan).
Het moederbord is hier op tweakers wel redelijk bekend meen ik, dus vraag me af waarom ik met de search niks kon vinden... Zou bijna denken dat ik heel stom bezig ben. Naja, wordt het zagen in de kast of zijn er minder heftige oplossingen? Alvast bedankt.
Het moederbord is hier op tweakers wel redelijk bekend meen ik, dus vraag me af waarom ik met de search niks kon vinden... Zou bijna denken dat ik heel stom bezig ben. Naja, wordt het zagen in de kast of zijn er minder heftige oplossingen? Alvast bedankt.