Toon posts:

Moederbord lijkt niet in kast te passen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Ik wilde zojuist moederbord in kast (beide nieuw gekocht) bouwen toen ik tot de ontdekking kwam dat het moederbord (Asus A7N8XE Deluxe) niet in de kast (Aopen H600A Miditower) past vanwege de openingen. Ps2, printer, twee usb aansluitingen etc. van mobo corresponderen prima met die van de kast, maar het geluid, twee andere usb aansluitingen en nog een aansluiting (gele ingang) passen niet in de corresponderende openingen in de kast. Op het moederbord zit het geluid en twee usb aansluitingen namelijk verticaal gemonteerd, terwijl de openingen in de kast horizontaal gemonteerd zijn. De kast is gewoon standaard (zelfde als enkele andere kasten die ik hier heb staan).

Het moederbord is hier op tweakers wel redelijk bekend meen ik, dus vraag me af waarom ik met de search niks kon vinden... Zou bijna denken dat ik heel stom bezig ben. Naja, wordt het zagen in de kast of zijn er minder heftige oplossingen? Alvast bedankt. :)

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:30

makje

Professioneel prutser

Hint: Asus levert een eigen backplate mee bij het moederbord...

9800x3d

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:01

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als het goed is zit er bij je moederbord een ander plaatje voor in die kast. Dat wat nu in de kast zit, zit als ik het goed heb met een schroef vastgemaakt en kun je er dus zo uit halen. Het plaatje wat bij je mobo zit zul je er gewoon in vast moeten klikken. Als je dat plaatje niet bij je mobo hebt, dan moet je even ermee terug naar de winkel gaan.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08 19:29
FlipFluitketel schreef op 14 mei 2004 @ 16:15:
Als het goed is zit er bij je moederbord een ander plaatje voor in die kast. Dat wat nu in de kast zit, zit als ik het goed heb met een schroef vastgemaakt en kun je er dus zo uit halen. Het plaatje wat bij je mobo zit zul je er gewoon in vast moeten klikken. Als je dat plaatje niet bij je mobo hebt, dan moet je even ermee terug naar de winkel gaan.
Dat ze nog vastzaten met een schroefje was in de pentium 2 tijd :D Tgenwoordig is het allemaal click-baar.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Topicstarter
makje schreef op 14 mei 2004 @ 16:14:
Hint: Asus levert een eigen backplate mee bij het moederbord...
Grom... Ik heb de doos bij vriend liggen en alleen mobo, stekkertjes (basisdingen) meegenomen. Vroeg net nog aan em of dr nog andere onderdelen bij zaten, antwoordde die van niet. |:( Hij zal wel te lui zijn geweest om effe te kijken ofzo...

Nouja, bedankt iig. Sorry voor de forumvervuiling met dit soort topics. ;) Slotje!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 16:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op 14 mei 2004 @ 16:15:
Ik had t begrepen. :) Toch bedankt.

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

t-h

Sluuut schreef op 14 mei 2004 @ 16:17:
[...]

Dat ze nog vastzaten met een schroefje was in de pentium 2 tijd :D Tgenwoordig is het allemaal click-baar.
bij AOpen kan je ze nog altijd vastschroeven, en ze zijn klikbaar. Eigenlijk een beetje teveel van het goede

Verwijderd

[...]

nee hoor helaas er zit bij de aopen a600h wel vast met een schroefje :P

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:01

FlipFluitketel

Frontpage Admin
[...]

Mja.. als je de reacties gelezen hebt, zul je wel begrijpen dat Aopen die dingen wel nog met schroefjes vastzet.. (Heb der zelf genoeg in mekaar gezet..)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:39

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb wel eens bij een nieuwe kast gezien, dat er een I/O backplate voor de AT standaard was bijgeleverd.

Onder welke steen heb je dan gelegen.... :P

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

FlipFluitketel schreef op 14 mei 2004 @ 18:15:
[...]

Mja.. als je de reacties gelezen hebt, zul je wel begrijpen dat Aopen die dingen wel nog met schroefjes vastzet.. (Heb der zelf genoeg in mekaar gezet..)
helaas kan je de backplate van asus alleen vastklikken dus dan heeft ie straks een schroefje over

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Nou, lijkt me duidelijk :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.