Toon posts:

[JAVA] Jbuilder, van versie 3 naar 9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort bezig met Java applets maken in Jbuilder. Dit heb ik tot nu toe steeds gedaan met Jbuilder 3 en dat ging perfect. Hij genereerde ook steeds perfect de html-file met daarin de applet.
Nu ben ik met JBuilder 9 aan het werken en daar probeer ik ook een applet in te maken. Met de appletviewer wordt het proggie gewoon weergegeven maar als ik dan vervolgens op de harde schijf naar de bijbehorend html-file zoek vind ik die wel in de mappenstructuur.
Als ik deze html-file vervolgens open met internet explorer laat hij gewoon een grijs vlak zien op de plaats waar de applet zit. Dus hij laat de applet wel zien maar de code (bijv. g.Drawstring ("Hello java", 50, 50); niet????

Weet iemand hoe dit komt en wat ik moet doen om voortaan wel weer een juiste HTML-file te krijgen???

Alvast bedankt!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 23:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat zegt de java console?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik niet eerder reageer, paar dagen niet huis geweest namelijk.
De console zegt verder niets. Als ik hem met F9 run krijg ik gewoon de applet te zien met de knoppen info, start etc.
Ik heb hem ook al zo weten te runnen dat ie hem met de borland appletviewer runt en dan doet ie het ook gewoon.
Als ik hem dan echter daarna gewoon in de html-pagina wil bekijken (wat je uiteraard ook doet als je hem online zet) dan laat hij gewoon een "lege" applet, dus een grijs vlak zien. Verder geeft ie hier dan geen meldingen bij.

Ik hoop dat dit zo duidelijk is...

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:17
Doe anders een Run -> Run {jouwnaamvandeclass}.java.

Ik moet leren lezen...

[ Voor 28% gewijzigd door zeroxcool op 16-05-2004 20:11 ]

zeroxcool.net - curity.eu