Toon posts:

e107 cms met lotus domino server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers.

Ik heb op mijn werk bezig met het opzetten van intranet.
Ik gebruik hiervoor het pakket van e1107 ( www.e107.org / .nl)

Omdat wij gebruik maken van een novell netwerk heb ik een extra servertje aan het netwerk aangesloten die de intranet pagina host. ik heb hier IIS opgeinstalleerd, om de boel te publiseren.

Alles werkt perfect, alleen ik zit met een probleem met de e-mail functionaliteit.

Ik gebruik het systeem ook voor wat andere webstie's die ik beheer, en daar is het gewoon bij een provider gehost, waar ik ook gewoon smtp heb, maar hier op het werk maken we gebruik van lotus domino server al mail server,

Nu heb ik werkelijk geen iedee hoe ik nu de mail functionaliteit kan laten werken in het e107 pakket.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee. ik heb overal gezocht naar een oplossingn maar op de site van e107 is er niks over te vinden.

Ik had eerst als oplossing bedacht, om gewoon te mailen via 1 van mn eigen domeinen, en dan die smtp server te gebruiken, maar ze zijn hier zo vriendelijk geweest om de porten dicht te zetten, dus dat gaat ook niet werken.

Iemand een idee wat ik nu kan doen om deze functionaliteit werkende te krijgen ?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dit is of een configuratieprobleem van je software, of je hebt een probleem met de instelling. Je gaat in ieder geval niet zelf programmeren.

Zie P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragen

Deze krijgt een schopje richting Software Algemeen.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo