She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat hij gewoon kapot is. 
Of staat het kaatje in een niet-Plug-and-Play mode misschien?
Meestal zijn er bij de fabrikant wel tooltjes om dit in te stellen (DOS)
Of staat het kaatje in een niet-Plug-and-Play mode misschien?
Meestal zijn er bij de fabrikant wel tooltjes om dit in te stellen (DOS)
Senile! Senile Oekaki
Er zijn nieuwere drivers voor de RT8139 serie... probeer die ns.
Forget your fears...
...and want to know more...
Ook zou je de duplexmodus wat lager kunnen zetten, 10 mbit, half duplex bijvoorbeeld.
Ik heb die latest versie geinstalleerd (driver van april 2004) en hij weigert nog steeds dienst.
Verder, als ik alles handmatig instel dan werkt het kaartje, ik kan namelijk pingen.. Dus stuk zal die toch niet wezen?
Ik heb er verder geen ervaring mee, maar het is wel een oud msi mainboard... Celeron 533 mhz, en winxp.. Misschien geeft dat problemen in combinatie met die realtec kaart?
Verder, als ik alles handmatig instel dan werkt het kaartje, ik kan namelijk pingen.. Dus stuk zal die toch niet wezen?
Ik heb er verder geen ervaring mee, maar het is wel een oud msi mainboard... Celeron 533 mhz, en winxp.. Misschien geeft dat problemen in combinatie met die realtec kaart?
[ Voor 29% gewijzigd door paradoXical op 14-05-2004 14:05 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ok.. Ik heb er een RTL8139B ingedraaid, in plaats voor een RTL8139D - en nu werkt het wel.. Ik vind het vaag, want dit kaartje werkte echt perfect onlangs...
Dus waar het nu aan ligt?
kaartje in een andere pc proberen? Dan weet je snel genoeg of het aan de kaart zelf ligt.
Los daarvan heeft zonealarm icm dhcp bij op zijn minst een matige reputatie.
Los daarvan heeft zonealarm icm dhcp bij op zijn minst een matige reputatie.
Nieuwere realtek kaartjes zijn PCI 2.2, en de oudere PCI 2.1paradoXical schreef op 14 mei 2004 @ 14:41:
Ok.. Ik heb er een RTL8139B ingedraaid, in plaats voor een RTL8139D - en nu werkt het wel.. Ik vind het vaag, want dit kaartje werkte echt perfect onlangs...
Een ouder mobotje heeft geen PCI 2.2 en vreet dus nooit zo'n nieuw kaartje
Pagina: 1