Toon posts:

[WORD] Autotext en woordenboek export

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand een idee hoe je spellingcheck en auto text van word kan syncen op een andere pc?

dus in welke file(s) deze dingen worden vastgelegt of dat misschien een export mogelijk is?

ook wel makkelijk als je een herinstallatie doet en je gebruikt veel aangepaste autotexten

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 13:01 ]

Verwijderd

De autoteksten kun je via Extra -> Sjablonen & Invoegtoepassingen -> Beheer -> AutoTekst (heb hier NL, je vindt vast de evt. EN-versie wel) in een sjabloon zetten, sjabloontje op andere pc zetten en daar in normal.dot zetten.

Voor de spellingcheck denk ik dat je via Extra -> Opties -> Spelling & Grammatica -> Aangepaste woordenlijsten een eind komt :)

Verwijderd

Topicstarter
tnx en nu ik toch bezig ben met jou lastigvallen :P

ook enig idee waar i.e. 6.0 de wachtwoordn enzo in opslaat?

Verwijderd

Ik gok erop dat je het automatisch aanvullen van wachtwoorden wilt uitschakelen?
Dan ga je naar Extra -> Inernetopties -> Inhoud -> Autoaanvullen. Daar kun je het e.e.a. wijzigen :)

Verwijderd

Topicstarter
hehehe foute gok :)

ik wil het opslaan want heel eerlijk ik denk dat als ik mijn pc eens format dat ik dan niet van alle sites mijn inlog meer weet :p

Verwijderd

Google meldt:
Sleutel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider
De wachtwoorden zijn encrypted en de meeste wachtwoorden zijn hidden.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz vervelend najja dan maar beter nadenken :P

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wil dat zeggen dat die keys niet meegaan als je hem exporteert? Anders kan je natuurlijk gewoon een .reg file maken om je pwd's te 'onthouden'

Verwijderd

Geen idee, ik gebruik dat auto-aanvullen niet... Maar er zal vast wel een optie voor zijn. Zijn tenslotte ook proggies zat om de "sterretjes" weer om te zetten in leesbare wachtwoorden. Daar heb je google zelfs niet voor nodig, kun je ook hier op GoT voor zoeken :) (naar verwijzingen that is, niet naar de proggies zelf, dat neigt weer naar password kraken en dat mag weer niet :P)
Pagina: 1