Hoi, ik heb sinds een week of 2 de nieuwe Harman/Kardon AVR630 staan. In het begin deed ie precies wat ie moet doen, tot dinsdag. Ik kwam thuis zette 'm aan en na een minuut of 20 ging ie uit zichzelf op standby. 
Weer aangezet, ging een minuut of 5 goed en weer uit.
Diezelfde avond de receiver niet meer aan de praat te krijgen, bleef uit gaan na een seconde of 7-8,
Dus boek erbij gepakt, ding gereset, ging weer een minuut of 20 goed en weer uit,
Weer hetzelfde probleem, na 7 seconden op standby.
Eergisteren nieuwe speakers binnen gekregen, dus de hele receiver helemaal los gehaald en opnieuw aangesloten met de nieuwe speakers. En perfect draaien de hele avond, ik weer blij,
Kom gisterenavond thuis alles aangezet en ja hoor, nog geen 5 minuten TAK, ding op standby, grrr
verdere info qua aansluitingen:
S-video ingangen die aangesloten zijn:
DVD, Video 1 uit (naar projector), Video 2 in, Video 3 in en monitor uit naar de TV
Verder zijn er 7 speakers aangesloten, 1 interlink naar de subwoofer, 1x digitale coax en 2x optisch.
Heb verschillende dingen losgehaald en toen geprobeerd, maar ook niks,
Enige wat ik me kan bedenken is dat ie niet op een ge-aard stopcontact zit.
Is dit een bekend probleem misschien of moet ie weer terug de doos in?
Weer aangezet, ging een minuut of 5 goed en weer uit.
Diezelfde avond de receiver niet meer aan de praat te krijgen, bleef uit gaan na een seconde of 7-8,
Eergisteren nieuwe speakers binnen gekregen, dus de hele receiver helemaal los gehaald en opnieuw aangesloten met de nieuwe speakers. En perfect draaien de hele avond, ik weer blij,
Kom gisterenavond thuis alles aangezet en ja hoor, nog geen 5 minuten TAK, ding op standby, grrr
verdere info qua aansluitingen:
S-video ingangen die aangesloten zijn:
DVD, Video 1 uit (naar projector), Video 2 in, Video 3 in en monitor uit naar de TV
Verder zijn er 7 speakers aangesloten, 1 interlink naar de subwoofer, 1x digitale coax en 2x optisch.
Heb verschillende dingen losgehaald en toen geprobeerd, maar ook niks,
Enige wat ik me kan bedenken is dat ie niet op een ge-aard stopcontact zit.
Is dit een bekend probleem misschien of moet ie weer terug de doos in?