Toon posts:

HK AVR630 probleem, blijft op standby gaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb sinds een week of 2 de nieuwe Harman/Kardon AVR630 staan. In het begin deed ie precies wat ie moet doen, tot dinsdag. Ik kwam thuis zette 'm aan en na een minuut of 20 ging ie uit zichzelf op standby. :?
Weer aangezet, ging een minuut of 5 goed en weer uit.
Diezelfde avond de receiver niet meer aan de praat te krijgen, bleef uit gaan na een seconde of 7-8, :( Dus boek erbij gepakt, ding gereset, ging weer een minuut of 20 goed en weer uit, :| Weer hetzelfde probleem, na 7 seconden op standby.

Eergisteren nieuwe speakers binnen gekregen, dus de hele receiver helemaal los gehaald en opnieuw aangesloten met de nieuwe speakers. En perfect draaien de hele avond, ik weer blij, :*)

Kom gisterenavond thuis alles aangezet en ja hoor, nog geen 5 minuten TAK, ding op standby, grrr 8)7

verdere info qua aansluitingen:

S-video ingangen die aangesloten zijn:
DVD, Video 1 uit (naar projector), Video 2 in, Video 3 in en monitor uit naar de TV
Verder zijn er 7 speakers aangesloten, 1 interlink naar de subwoofer, 1x digitale coax en 2x optisch.

Heb verschillende dingen losgehaald en toen geprobeerd, maar ook niks, :(
Enige wat ik me kan bedenken is dat ie niet op een ge-aard stopcontact zit.

Is dit een bekend probleem misschien of moet ie weer terug de doos in? :?

Verwijderd

Topicstarter
En om jullie ff voor te zijn, ik heb geen geaard stopcontact in de buurt en er zit ook niemand met een andere afstandsbediening te kloten, ;)

Verwijderd

Ff terug naar de winkel dacht ik zo. Andere luidspreker kabels zou ook een optie kunnen zijn misschien dat ze ergens sluiting maken ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Speakerkabel lijkt me sterk, ligt net nieuwe vd Hul kabel, maar kan het altijd ff nakijken natuurlijk.
En ff naar de winkel is wat lastig aangezien ik het op internet gekocht heb, hoop dat ik er via deze manier achter kan komen wat het probleem is.

Verwijderd

draai hem meteen eens flink hard, meteen nadat je hem aanzet.

Knalt hij er dan meteen uit?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, al geprobeerd, blijft rond de 7-8 seconden hangen. Ook geprobeerd naar andere bronnen te schakelen, maar het helpt allemaal niet.

na een seconde of 5 geeft ie beeld en geluid door, dus kan net een seconde of 3 kijken/luisteren voordat ie op standby gaat.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 15:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:49:
Nee, al geprobeerd, blijft rond de 7-8 seconden hangen. Ook geprobeerd naar andere bronnen te schakelen, maar het helpt allemaal niet.
Nee maar knalt tie meteen uit (na 7 of 8 seconden) of heeft het volume geen invloed?

Verwijderd

Topicstarter
het volume heeft geen enkele invloed, ook het volume van bijv. de satelliet ontvanger niet. (dus het ingangsvolume (via optisch))

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 15:56 ]

Pagina: 1