Toon posts:

Internet kan pagina's niet openen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, het volgende is aan de hand.

Als ik een internet pagina intyp ben ik verplicht om http:// ervoor te zetten anders krijg ik een foutmelding bijv: Kan www.startpagina.nl niet vinden. Controleer het pad of het internet-adres.

Wat kan ik hier aan doen?
Ik gebruik versie 6.0 en heb hiervoor net me spyware verwijderd (die irritante C:searchpage)
Ik hoop dat jullie het weten want dit wordt irritant

Verwijderd

uhmmz.. dat is zeker irritand, heb je een firewall? of iets in die richting...

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 14:09

Padvinder

doet z'n best

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 17:35

MrScratch

I am rubber, you are glue

Versie 6 van wat?? Internet Explorer/Mozilla/Netscape/Opera (streep weg wat niet van toepassing is)

Look behind you! A three headed monkey!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Waarschijnlijk heb je nog wat resten van spyware in je systeem zitten.

Je kan bv Spybot of Adaware nog een keer draaien in de hoop dat die het corrigeert (vergeet niet eerst de updates te downloaden).
Verder zou je een update van IE kunnen downloaden bij Microsoft. Dat lost soms ook dit soort problemen op. :)

Senile! Senile Oekaki

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

_bas_ schreef op 14 mei 2004 @ 11:28:
Waarschijnlijk heb je nog wat resten van spyware in je systeem zitten.
Heeft er waarschijnlijk totaal niets mee te maken.

Internet Eplorer/extra/internet opties/tabblad algemeen/onderaan de instellingen op default zetten zou het moeten oplossen.

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 14-05-2004 11:38 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Internet explorer 6.0.2600 en wat jullie in de vorige post hebben gezegt werkt niet :?

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 11:38:
Ik heb Internet explorer 6.0.2600 en wat jullie in de vorige post hebben gezegt werkt niet :?
Probeer het eens met een upgrade. Versie 2800 is al een poos uit incl. wat servicepacks.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 14 mei 2004 @ 11:37:
[...]

Heeft er waarschijnlijk totaal niets mee te maken.

Internet Eplorer/extra/internet opties/tabblad algemeen/onderaan de instellingen op default zetten zou het moeten oplossen.
Bij mij staat nergens Default ofzo :S

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

In de herhaling... upgraden en onder geavanceerd standaardinstellingen (de vertaling van default settings) aanklikken.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb service pack 1 van windows geinstalleerd en windows geupdate daarna me internet explorer geupdate en heb daarna gedaan wat ik moest doen en wat denk je?.... werkt niet

Begin het echt zat te worden :| :)

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 11:22:
Hoi, het volgende is aan de hand.

Als ik een internet pagina intyp ben ik verplicht om http:// ervoor te zetten anders krijg ik een foutmelding bijv: Kan www.startpagina.nl niet vinden. Controleer het pad of het internet-adres.

Wat kan ik hier aan doen?
Ik gebruik versie 6.0 en heb hiervoor net me spyware verwijderd (die irritante C:searchpage)
Ik hoop dat jullie het weten want dit wordt irritant
Had je dit eerst nog niet, en is dit "plotseling" zo gekomen (Heb je opeens een andere startpagina? andere kenmerken van spyware ? ). Ik zou eerst even op virussen scannen, en vervolgens adaware even laten draaien.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Topicstarter
AD-aware gedraaid norton gedraaid niks gevonden bij beide (bij ad-awarehad ik het al eerder gedaan)
In mijn eerst post kun je lezen hoe het is gekomen

Verwijderd

opnieuw ie6setup van microsoft plukken en installeren. deze zal alle ontbrekende files installeren en andere files repararen indien noodzakelijk...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 22:07:
opnieuw ie6setup van microsoft plukken en installeren. deze zal alle ontbrekende files installeren en andere files repararen indien noodzakelijk...
Werkt niet :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 18:16 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welk OS heb je?

Daarnaast is dit iets dat al veel vaker is gevraagd (echter niet heel vaak opgelost): klik. Check dat dus even (bijv. [rml][ IE6][ WinXP] http:// verplicht[/rml] en [rml][ IE]zonder 'http://' prefix werken url's niet *[/rml]). Zoals je daar kunt zien kan je nog even extra kijken naar spyware, zoals ook uitgelegd in B&V's Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten

Open in B&V als het nodig is even een nieuw topic met je originele account; een kloontje aanmaken is niet echt nodig of de bedoeling -> zie ook de uitleg per e-mail :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.