Ik ben bezig met een projectje en gebruik daarin in ook JTables. Hierdoor wordt de GUI ontzettend traag, dus ik wilde met Foxtrot het sneller maken.
De bottleneck zit volgens mij in de getValueAt methode in het tableModel, dus hier heb ik een foxtrot job gemaakt. Dit werkt alleen niet goed, want ik krijg allemaal foutmeldingen als ik ga scrollen (stackoverflow), of GUI wordt helemaal vergald.
Ik kom er alleen niet achter wat nou precies fout gaat, of hoe ik het wel goed kan krijgen, zodat GUI wel snel gaat.
hier de code van getValueAt:
De bottleneck zit volgens mij in de getValueAt methode in het tableModel, dus hier heb ik een foxtrot job gemaakt. Dit werkt alleen niet goed, want ik krijg allemaal foutmeldingen als ik ga scrollen (stackoverflow), of GUI wordt helemaal vergald.
Ik kom er alleen niet achter wat nou precies fout gaat, of hoe ik het wel goed kan krijgen, zodat GUI wel snel gaat.
hier de code van getValueAt:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| public Object getValueAt(final int row, final int col){ Object o = (Object)Worker.post(new Job(){ public Object run(){ Workshop w = (Workshop)(workshops.elementAt(row)); switch(col){ case WS_NAAM_COL : return w.getNaam(); case WS_PRIJS_COL : return new Double(w.getKosten()); case WS_DOCENT_COL : return w.getDocent(); case WS_DAGDEEL_COL : return w.getDagdelen(); case -1: return new Integer(w.getId()); } return new String(); } }); return o; } |
Multimonitor is relax :P