Hey ik heb een wazig probleem. Ik zit vaak op IRC (mIRC) en MSN enzo. Als ik dan ga gamen (CS) en een internet server list binnenkrijg, word mn IRC verbinding afgekapt. Tenminste, het lijkt alsof ik online ben, maar als ik niet oplet krijg ik uren geen data meer door. Als ik channel modes of whois opvraag, pingt ie na een tijd eruit. Het lijkt dus alsof hij mn verbinding niet tot stand kan houden (door een hele grote vloed van data ineens die mn modem+router binnen stromen). Ook gebeurt dit wel is bij een vloed van search results van DC++ en dergelijke.
Het komt vooral voor bij IRC. Het gebeurt wel is, maar veel minder vaak bij MSN messenger.
Dus, waar kan het aan liggen, software, m'n router, m'n modem?
Heb winxp SP1+alle updates, zonelabs free, avg virusscanner, kobishi router, zyxel prestige 650-r ISDN, demon 8/1 mbit.
greets
edit; even voor de duidelijkheid - mn verbinding zelf word niet verbroken. alleen verbindingen met programma's (servers) lijkt het wel.
Het komt vooral voor bij IRC. Het gebeurt wel is, maar veel minder vaak bij MSN messenger.
Dus, waar kan het aan liggen, software, m'n router, m'n modem?
Heb winxp SP1+alle updates, zonelabs free, avg virusscanner, kobishi router, zyxel prestige 650-r ISDN, demon 8/1 mbit.
greets
edit; even voor de duidelijkheid - mn verbinding zelf word niet verbroken. alleen verbindingen met programma's (servers) lijkt het wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Thunk op 14-05-2004 10:43 ]