Ik heb nu mijn p4 chip lopen op:
156 * 18 = 2808 Mhz
Voltages normaal
Alles start lekker op, temps blijven binnen spec. Unreal 2004 speelt lekker. En met een BunTest van SiSoft Sandra slaagt ie makkelijk. Temps zijn dan 57 graden max.
Ook een ander testprogramma BurnInTest 3.2 Zegt dat alles goed werkt.
Maar als ik met Prime ga testen krijg ik wel foutmeldingen. Alleen bij small Ftt en Large Ftt test's, de derde torture test in Prime haalt ie wel (weet even de naam niet meer).
Wat moet ik hier nu meer. Welke programma's kloppen???
Klopt Prime niet?
Misschien moet ik gewoon nog wat andere Testprogrammaatjes testen, want alles lijkt fantastisch te werken.
Hoor graag wat van jullie........
[edit]
FF voor de duidelijkheid, de temps kunnen nog een graad of wat lager als ik al mijn fans aangesloten op de Aerogate op hoger zet. Maar ik verkies een stil systeem, daarom heb ik zo getest. Als ik ga gamen, zet ik de fans wel hoger.
[eind edit]
Ook een ander testprogramma BurnInTest 3.2 Zegt dat alles goed werkt.
Maar als ik met Prime ga testen krijg ik wel foutmeldingen. Alleen bij small Ftt en Large Ftt test's, de derde torture test in Prime haalt ie wel (weet even de naam niet meer).
Wat moet ik hier nu meer. Welke programma's kloppen???
Klopt Prime niet?
Misschien moet ik gewoon nog wat andere Testprogrammaatjes testen, want alles lijkt fantastisch te werken.
Hoor graag wat van jullie........
[edit]
FF voor de duidelijkheid, de temps kunnen nog een graad of wat lager als ik al mijn fans aangesloten op de Aerogate op hoger zet. Maar ik verkies een stil systeem, daarom heb ik zo getest. Als ik ga gamen, zet ik de fans wel hoger.
[eind edit]