Toon posts:

Zoeken met nieuws-search?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeerde alle reviews van de laatste tijd over monitors te vinden. Het bleek dat deze alleen worden gebundeld voor wat tweaker.net-medewerkers zelf hebben getest, niet links+samenvatting van bv. reviews van anantech.

De nieuws-search staat wel toe om op "hardware & monitors" te zoeken, maar ik moet daarnaast een zoekterm van 3< < 25 intypen, en das nie handig... er zijn geen algemene termen in alle titels tegelijk (monitor? review? 19''?). Het lijkt mij dus dat je zou moeten kunnen zoeken op een categorie alleen.

Zie ik iets over het hoofd? Of zou dit verbeterd kunnen worden?

Frank

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

Zoeken op de FP naar monitor+review tussen 1 jan 2003 en nu kan toch gewoon via http://www.tweakers.net/search ? :)

Samenvattingen van reviews van andere sites staan er niet tussen nee, maar wel de nieuwsposts :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
? Misschien praten we langs elkaar.
Tuurlijk keek ik daar. Maar als ik niets als trefwoord opgeef, komt er ook niets. Als ik wildcard '*' snapt-ie dat niet. Dus moet ik een term van lengte 3 tot 25 characters geven om een lijst te krijgen... terwijl ik gewoon alle nieuwsposts van een specifieke hardware-categorie wil vinden. En *dat* lukt nou net niet.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
We hebben zes nieuwscategorieën op de FP (hardware, software, games, internet, business, technologie). Jij wil van elk van die zes cats alle nieuwsberichten zien? Of gaat het hier om de reviews die wij zelf schrijven en wil je van een van die reviewcategoriëen (die ik niet op zal noemen ;) ) alle reviews zien?

Welke optie je ook kiest, volgens mij zijn ze allebei niet mogelijk op dit moment en zul je daarvoor een feature request op Devtrack moeten doen :) .

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 14 mei 2004 @ 13:26:
We hebben zes nieuwscategorieën op de FP (hardware, software, games, internet, business, technologie). Jij wil van elk van die zes cats alle nieuwsberichten zien? Of gaat het hier om de reviews die wij zelf schrijven en wil je van een van die reviewcategoriëen (die ik niet op zal noemen ;) ) alle reviews zien?
Dat eerste wil ik en kan niet, en het laatste kan dus wel volgens mij. Onder reviews is een tab met per categorie een aantal door jullie geschreven reviews.
Welke optie je ook kiest, volgens mij zijn ze allebei niet mogelijk op dit moment en zul je daarvoor een feature request op Devtrack moeten doen :) .
Will do. Tenminste, het lijkt *mij* handig - we zullen zien of dat ook voor jullie geldt :).