Ik wil graag door middel van een formulier verschillende arrays versturen. Binnen een lus gooi ik elke keer een aantal hidden velden eruit met steeds de nieuwe waarden van een produkt.
Alleen, met bovenstaande code krijg ik alleen een array waarin het laatste produkt is ingevuld. Ik wil graag dus verschillende arrays terugkrijgen zoals produkt1, produkt2 etc.
iets in de trant van:
Al werkt dit dus helaas niet. Iemand een idee?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| for($i=1; $i<8; $i++) { <input type='hidden' name='produkt[artikel]' value='$artikel'> <input type='hidden' name='produkt[merk]' value='$merk'> <input type='hidden' name='produkt[omschrijving]' value='$omschrijving'> <input type='hidden' name='produkt[maat]' value='$maat'> <input type='hidden' name='produkt[kleur]' value='$kleur'> <input type='hidden' name='produkt[aantal]' value='$aantal'> <input type='hidden' name='produkt[prijsperstuk]' value='$prijsperstuk'> } |
Alleen, met bovenstaande code krijg ik alleen een array waarin het laatste produkt is ingevuld. Ik wil graag dus verschillende arrays terugkrijgen zoals produkt1, produkt2 etc.
iets in de trant van:
code:
1
2
3
| $teller = 0; <input type='hidden' name='produkt$teller[artikel]' value='$artikel'> $teller++; |
Al werkt dit dus helaas niet. Iemand een idee?