ik ga voor een kinderhulp organisatie hun tijdschriften uit het verleden op een cd zetten die te zien moeten zijn in een browser. Het gaat hier om 550 word-documenten. Er moet hier een zoekfunctie op de cdrom-pagina komen die gaat zoeken in de 550 documenten.
Nu zit ik nog ontzettend te twijfelen hoe ik dit ga aanpakken.
ik heb een paar opties :
1. dmv. een richtextarea de word-documenten in een db zetten, hier 550 XML-documenten uit genereren en een JS-zoekfunctie bouwen (of zoeken)
2. dmv. een richtextarea de word-documenten in een db zetten, hier 550 XHTML-documenten uit genereren en een JS-zoekfunctie bouwen
3. dmv. een richtextarea de word-documenten in een db zetten, hier 550 HTML-documenten uit genereren en een JS-zoekfunctie bouwen
4. ??
Ben er veel over aan het denken, maar kom er nog niet uit..heeft iemand wel eens iets soortgelijks gedaan ?
Nu zit ik nog ontzettend te twijfelen hoe ik dit ga aanpakken.
ik heb een paar opties :
1. dmv. een richtextarea de word-documenten in een db zetten, hier 550 XML-documenten uit genereren en een JS-zoekfunctie bouwen (of zoeken)
2. dmv. een richtextarea de word-documenten in een db zetten, hier 550 XHTML-documenten uit genereren en een JS-zoekfunctie bouwen
3. dmv. een richtextarea de word-documenten in een db zetten, hier 550 HTML-documenten uit genereren en een JS-zoekfunctie bouwen
4. ??
Ben er veel over aan het denken, maar kom er nog niet uit..heeft iemand wel eens iets soortgelijks gedaan ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |