[pva: 550 documenten op cdrom]

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 12:53
ik ga voor een kinderhulp organisatie hun tijdschriften uit het verleden op een cd zetten die te zien moeten zijn in een browser. Het gaat hier om 550 word-documenten. Er moet hier een zoekfunctie op de cdrom-pagina komen die gaat zoeken in de 550 documenten.

Nu zit ik nog ontzettend te twijfelen hoe ik dit ga aanpakken.
ik heb een paar opties :

1. dmv. een richtextarea de word-documenten in een db zetten, hier 550 XML-documenten uit genereren en een JS-zoekfunctie bouwen (of zoeken)
2. dmv. een richtextarea de word-documenten in een db zetten, hier 550 XHTML-documenten uit genereren en een JS-zoekfunctie bouwen
3. dmv. een richtextarea de word-documenten in een db zetten, hier 550 HTML-documenten uit genereren en een JS-zoekfunctie bouwen
4. ??

Ben er veel over aan het denken, maar kom er nog niet uit..heeft iemand wel eens iets soortgelijks gedaan ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 21:13

Pelle

🚴‍♂️

Waarom met een richtext editor? Er zijn ook parsers die wordfiles uit kunnen lezen, scheelt jou 550 keer knippen en plakken.

Zoeken in JS gaat je niet echt lukken, het slimste is het om dit in Java te doen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33

André

Analytics dude

De cd-rom veranderd niet natuurlijk dus je kunt voordat je alles op cd brand alle word documenten indexeren met een zoekmachine. Dan zet je de zoekmachine op de cd plus die indexering, voordeel is dat het zoeken retesnel gaat omdat dat al gebeurd is eigenlijk.