[Mappoint] Integratie

Pagina: 1
Acties:

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 07:45
Hier op mn stage, Navisoft NV (softwarehuis voor boekhoudprogramma's) is men bezig mappoint te "willen" integreren in onze huidige systeem en onze servers. Maar zover de inleiding!

Wat eigenlijk de bedoeling is, is om Mappoint 2004 te integreren met onze huidige systeem dat we hier lopen hebben en zelf ook programmeren en verder ontwikkelen.

Mappoint zou op 2 gebruiksniveaus moeten gebruikt worden:

* Medewerkers op kantoor die ofwel desktop of laptop hebben;
* Medewerkers die veel op de baan zijn, dus Pocket PC ter beschikking hebben.

Maar wat eigenlijk de bedoeling is is dus onze programma: Navision aan mappoint te koppelen zodat we eigenlijk Navision kunnen raadplegen via Mappoint. Hierbij zou in mappoint de adressen van onze klanten worden ingevoerd als deze in Navision worden gezet. Maar dit is niet alles. Deze zouden dan ook overal waar ook in Benelux moeten kunnen aangesproken worden. Hierbij is dus vooral de bedoeling dat we zullen programmeren in Mappoint maar zijn naar bepaalde standaards, programmatietaal waarmee Mappoint gebruik maakt!

Ook zouden we dan ook van GPS willen gebruik maken!

Dit is zeker geen makkelijke post en ik hoop dat we er toch uit zullen geraken.

Voor meer informatie over Mappoint kan u op volgende link terecht: ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• roberts
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 21:19
Wij gebruiken niet Navision maar een Access database die veel lijkt op Navision
Die koppeling is op zich niet zo moeilijk lijkt met, staat wel ergens VBA voorbeeld code op MS site. Voor de rest snap ik niet precies wat je met dit topic wilt bereiken.
Wat draai je bv op die Pocket PC ?

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 07:45
Wij draaien de gekende mobile versie 2003 op onze pocket PC's!

Is het mogelijk eens zo'n code te posten, want ik kan nergens codes vinden! Evenals standaarden (nergens gevonden)!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov