iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 87% gewijzigd door Silver7 op 14-05-2004 08:18 . Reden: netjes.... ]
Enige oplossing mijns inziens, is je cardreader afkoppelen als je Windows installeert, en zodra Windows er op staat, cardreader weer inpluggen.
Je cardreader wordt gewoon eerder herkend dan je Raid) configuratie (cardreader door BIOS ofzo, je RAID config pas na die tijd, als het BIOS gestart is, en de RAID controller gaat starten).
't Is nieleuk, maar wel waar ... succes!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
/edit
Waarom staat deze trouwens in Videoplanken & Beeldkanonnen
[ Voor 17% gewijzigd door Nielson op 14-05-2004 08:58 ]
FoutjeNielson schreef op 14 mei 2004 @ 08:40:
Weet niet precies hoe dat met een Raid setup werkt, maar hetzelfde gebeurt als je een nieuwe schijf in een pc met een cardreader hangt en deze tijdens de Windows setup partitioneert en formatteert. Indien er al een partitie aanwezig is op de schijf wordt aan deze wel driveletter C: toegewezen. Misschien is het mogelijk om van te voren m.b.v. PM o.i.d. een partitie aan te maken, of werkt dit niet met Raid ? * Nielson weet niet zoveel van Raid
/edit
Waarom staat deze trouwens in Videoplanken & Beeldkanonnen
Wat ik dus het beste kan doen is van te voren met Partition Magic partities aan maken, daarna pas windows installeren?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wanneer je een partitie aanmaakt tijdens de Windows Setup en er verschijnt een andere letter dan C. De partitie weer verwijderen en net zolang herhalen totdat de letter C verschijnt.
Bij mij werkte dit iig
Verwijderd
Dus, als je nog niet je hele XP install hebt opgebouwd, zou ik zeggen, installeer XP gewoon lekker opnieuw (duurt toch niet al te lang op jouw systeempje?), en laat setup gewoon de vorige installatie van Windoze weghalen..
offtopic:
Wat doet dit in videoplanken in beeldkannonen?? :S:S:S
'When you're not paying for the product, you are the product!'