Toon posts:

Windows XP Activation

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de officiele Windows XP Professional CD (Nederlands)
en nu heb ik 30 dagen de tijd gehad om deze versie te registreren bij Microsoft.
Aangezien ik dit niet binnen die 30 dagen heb gedaan, dacht ik een activatie scherm te krijgen als deze 30 dagen verstreken zijn. Wat dus niet zo is.
Er wordt wel gevraagd om het product te activeren met een popup alert, maar als ik op "Ja" klik probeerd windows me in te loggen op mn account maar ik wordt meteen weer uitgelogd! Ik kan dus op geen enkele wijze windows activeren, het enigste wat zou helpen is een herinstallatie, maar aangezien er belangrijke files opstaan moet ik windows activeren, desnoods om alleen maar een backupje te maken van de files. Ik heb alles al geprobeerd zo'n beetje, safe mode kom ik niet in, klok terug zetten helpt niets en ook kan ik niet bij system restore komen.
De Windows versie is helemaal origineel er zijn verder geen cracks aan te pas gekomen.
Weet iemand misschien een manier om Windows te activeren?

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb nu mijn laptop op de pc aangesloten, ik kan nu wel op de shares komen van de pc waar de windows opstaat die geactiveerd moet worden.
Probleem is dat het gedeelde mappen zijn die niet de files bevatten die ik nodig heb.
Misschien dat er een manier is om een file te executen via die shares (Remote Administrator) ofzo zodat ik de benodigde bestanden kan kopieeren naar mn laptop en windows opnieuw kan installen, iemand een idee?

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kunt windows opnieuw installeren (repair). Daarna kun je activeren of je bestanden backupen.

Verwijderd

Je kan ook gewoon de harde schijf eruit halen, koppelen aan een andere pc, ff de instellingen master en slave in de gaten houden en dan kan je bij alle mappen.
Je bent dus niet afhankelijk van de dos prompt van xp met zijn beperkte mogenlijkheden.

Schijf eruit, in je gewone pc, formateren, instaleren en activeren.....