Toon posts:

[Leven}Justitieel onveroordeeld vandalist daarom filisofisch

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Op het tijdstip dat ik dit tik ben ik redelijk onder invloed. Toch zijn er een aantal dingen die ik zou willen melden, om maar terug te kijken op de zaken die zijn geweest.

Ik heb een tijdje geleden in de cel gezeten voor vandalisme ( zo`n 3 en een half uur), voor de mensen die boerenmaandag kennen weten mischien mijn naam. Ik heb met boerenmandag een garage deur gesloopt. ben d`r heel netjes van af gekomen. Door te overleggen met de kroeghouder( was de garage deur van Centraal). Ben ik er heel netjes mee vrij gekomen.Ik heb er zeker spijt van. Stel dat er toch een aanklacht van wasgekomen. Wat zouden daar van de consequenties van zijn kunnen geweest? Mijn gevoel zegt vooral voor mijn werk in de toekomst.

Dus de vraag is: Waar zou ik in (eventueel) in de problemen zijn gekomen voor toekomstig werk. Zouden ze daarom nee zeggen ?

En nog een vraag die omhoog kwam in Centraal:Waar komen de dagen vandaan?
Zondag en maandag zeijn wel redelijk goed te gokken zeg maar.,Maar de rest ?
dinsdag , woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag?

De mensen die dit lezen zijn meestal wel redelijk algemeen geleerd.

Ik hoor `t wel

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 02:28 . Reden: Type;) Redelijk te verantwoorden op dit moment ]

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-01 15:51

TheBorg

Resistance is futile.

Een garage deur slopen onder invloed is natuurlijk wat anders dan iemand omleggen. Het belangrijkste punt is of je een strafblad krijgt. Hier moet meestal eerst een rechter aan te pas komen. Niet voor elke baan/sollicitatie kan zomaar bij de politie worden opgevraagd of je een strafblad hebt en waarvoor. Voor een IT baan lijkt me dit zeer ongebruikelijk, denk eerder aan banen in de beveiliging, bij de politie etc. Dus al zou je een strafblad hebben dan nog lijkt het me geen probleem (al heb ik weleens gehoord dat bijv. kleuterscholen na kunnen vragen of er geen zeden delicten zijn gepleegd).

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Je vraag hoort niet thuis in Wetenschap en Levensbeschouwing, maar in Stuffis Generalis. Daar heb je helaas geen toegang toe, dus is er op Gathering of Tweakers momenteel geen ruimte voor je vraag.

Het antwoord op je tweede vraag is Google.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.