Toon posts:

[win2k]installshield doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
GVD al de 3de keer dat ik dit tik, die mongolen bij MS kennen echt nix #^#%*$ kut IE

Dacht na een tijdje weer ff Medieval total war te installen.
vond windhoos niet leuk, installshield wizzard weigert te werken.
Myth3 installer werkte wel, want die gebruikt demoshield wizzard en dat werkt dus gewoon.
elke andere software installler die draait met instalshield wizzard, doet het ook niet(2 andere games getest)
vorige week werkte het nog. Heb intussen wel wat virussen weg getieft.
is er ergens een andere versie te DLen, want een reinstal windoos is wel het laatste wat ik wil.

Sys Specs
Asus A7V333
AMD XP Athlon 1800+
512MB Kingston PC2700
512MB noname PC2700
ATI Radeon9700 pro BBA
SB live 5.1
Win2k
tijd voor masale Linux ondersteuning......

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 01:42 ]

Verwijderd

dus je hebt een w2k vol met virussen, er werkt iets niet en dan loop je MS af te zeiken?

ik zou lekker schone install doen, en dan zal je zien dat je
hier niet op MS hoeft te lopen kankeren 8)7

PS Linux is geen game platform :X

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 01:47 ]

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:08

Jimbolino

troep.com

Heb intussen wel wat virussen weg getieft.
goh, gek als je systeem dan niet meer werkt

kijk eens voor de gein in je event log, waarschijnlijk staat die vol met meldingen dat belangrijke systeembestanden zijn aangepast/gedelete

je kan ook gewoon windows eroverheen instaleren zonder dat er instellingen kwijt raken. Windows (ja het heet geen windhoos) vervangt dan alleen de systeembestanden.

Geef niet windows overal de schuld van, jij moet maar zorgen dat je geen virussen binnen krijgt...
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 01:46:
[...]
PS Linux is geen game platform :X
ik wil hier nu geen discussie over maar wil toch even zeggen dat dit niet waar is :)

[ Voor 19% gewijzigd door Jimbolino op 14-05-2004 01:51 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Jimbolino schreef op 14 mei 2004 @ 01:48:
[...]

[...]

ik wil hier nu geen discussie over maar wil toch even zeggen dat dit niet waar is :)
weet ik, maar het is van origine een server based os toch?
no disrespect _/-\o_ kheb zelf ook RH 9 draaien
er zijn voor pc toch wel heel veel games te verkrijgen :9

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 01:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 01:46:
dus je hebt een w2k vol met virussen, er werkt iets niet en dan loop je MS af te zeiken?
Vol met virussen?, wat zal het zijn, denk 3(max 5) infected bestanden waaronder geen 1 door windhoos in gebruik was. En met IE heb ik al sinds begin minor probs,
Windoos lijkt wat tegen mijn pc te hebben O-)

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 15:30

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 02:34:
[...]

Vol met virussen?, wat zal het zijn, denk 3(max 5) infected bestanden waaronder geen 1 door windhoos in gebruik was. En met IE heb ik al sinds begin minor probs,
Windoos lijkt wat tegen mijn pc te hebben O-)
Één virus is al genoeg om je bak om zeep te helpen... Volg gewoon de tips die hier boven staan en installeer Windows opnieuw over je bestaande installatie heen. Waarschijnlijk heeft het virus je Windows Installer beschadigd...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic bestaat momenteel voor het grootste deel uit flames naar Microsoft. Mocht de TS zijn probleem nog niet op hebben gelost is hij van harte uitgenodigt een goed topic te openen dat voldoet aan de regels.

Een Linux distributie met FireFox kan overigens ook een mooi alternatief zijn.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.