Kan iemand mij helpen. Met welke programma kun je website templat kun maken. Een programma dat handig is. Niet zo heel provisionele programma. Simpel en makkelijk
Ik zou iets met een spellingchecker doen. Frontpage iets voor jou?
Verwijderd
damn leer eerst eens typen?
als je dit soort typfouten gaat maken als je een
site gaat ontwerpen ben je ver van huis hoor....
google zoeken op > website builder
als je dit soort typfouten gaat maken als je een
site gaat ontwerpen ben je ver van huis hoor....
google zoeken op > website builder
En anders kan je een WYSIWYG editor gebruiken, zoals Frontpage, Dreamweaver, etc. Daarna gooi je mbv notepad of de HTML-editor wat aanpassingen in de code, zodat deze past bij de template. Nadeel is dat zo een editor meestal je HTML volledig vernaggeld.
Beste editor blijft dan ook die van crisp, hoewel textpad ook wel een redelijke is.
Beste editor blijft dan ook die van crisp, hoewel textpad ook wel een redelijke is.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
Weet je dat het best vervelend is als je om 01:35 haast stikt in je thee omdat je keihard lachend achter een vierkant ding zit waar wisselende lichtgevende puntjes op zitten?crisp schreef op 14 mei 2004 @ 01:32:
notepad.exe
Niet meer doen ja, zulke grappige posts
semi-ontopic: @topicstarter: heb je weleens overwogen een dyslexie-test te doen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 01:38 ]
Verwijderd
haha, ik weet zeker dat er een nieuw topic gaat komen dan...Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 01:35:
Notepad (Microsoft)![]()
Dreamweaver (Macromedia)![]()
Frontpage 200x (Microsoft)
hoe werkt notepad, dreamweaver,frontpage
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 01:37:
[...]
Weet je dat het best vervelend is als je om 01:35 haast stikt in je thee omdat je keihard lachend achter een vierkant ding zit waar wisselende lichtgevende puntjes op zitten?
Niet meer doen ja, zulke grappige posts
't is vrij serieus bedoeld, denk ik en er best geschikt voor. Afgezien dat syntax highlighting ontbreekt.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
Dat iets serieus is hoeft nog niet te betekenen dat het niet grappig kan zijngorgi_19 schreef op 14 mei 2004 @ 01:38:
[...]
't is vrij serieus bedoeld, denk ik en er best geschikt voor. Afgezien dat syntax highlighting ontbreekt.
En waarom zijn er geen modjes meer wakker
Edit: modjes dus toch nog wakker
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 01:54 ]
Dan moet de TS naar iets als UltraEdit oid. kijken denk ikgorgi_19 schreef op 14 mei 2004 @ 01:38:
[...]
Ik wil je aanraden om het linkje uit de Pushmessage nog even goed te lezen, dit topic hoort hier verder niet.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()