Ik heb vandaag een amd 3000+ gekocht alles ingesteld werkt perfect, later op die avond probeer ik een biosupdate te doen van ver. 1002 naar 1004 via utility van ASUS,, dus ik heb geflashed, er stond op dat alles ok was en dat ik moet rebooten.
Daarna startte de computer op, maar ik kreeg geen beeld te zien, toen heb ik gereset en ik kreeg nog steeds geen beeld, daarna heb ik de stroom afgedaan paar seconden gewacht, ik kreeg opeens beeld, ik heb gelijk op del gedrukt ff standaard instellingen ingesteld fsb op 166mhz en saven, computer starte opnieuw op weer geen beeld en weer gereset weer geen beeld, weer stroom eraf gedaan, toen kreeg ik weer een beeld, er stond op :
ASUS a7n8x deluxe ACPI BIOS REV 1004
Memory testing : 1048576 OK
master en slave test etc en cd-rom
the system was not correctly shutdown and now working in safe mode speed,
pleace press "DEL" to BIOS setup table to set correct CPU speed
systeem :
amd 3000+
a7n8x deluxe , oude versie
western digital 40gig
512 2x van twinmos 3200
geforce 4200
[update]
inmiddels heb ik al opgelost mn bios is herboren
Daarna startte de computer op, maar ik kreeg geen beeld te zien, toen heb ik gereset en ik kreeg nog steeds geen beeld, daarna heb ik de stroom afgedaan paar seconden gewacht, ik kreeg opeens beeld, ik heb gelijk op del gedrukt ff standaard instellingen ingesteld fsb op 166mhz en saven, computer starte opnieuw op weer geen beeld en weer gereset weer geen beeld, weer stroom eraf gedaan, toen kreeg ik weer een beeld, er stond op :
ASUS a7n8x deluxe ACPI BIOS REV 1004
Memory testing : 1048576 OK
master en slave test etc en cd-rom
the system was not correctly shutdown and now working in safe mode speed,
pleace press "DEL" to BIOS setup table to set correct CPU speed
systeem :
amd 3000+
a7n8x deluxe , oude versie
western digital 40gig
512 2x van twinmos 3200
geforce 4200
[update]