Nieuwe TV

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 21:39
hoi!
onze tv was vorige week een beetje fucked.
hij was doorgebrand, en als je de tv aanzette toen gaf hij eerst een groenig beeld en daarna paars/roze :)

hij is dus kapot, en we hebben een nieuwe nodig. Weet iemand wat een goede tv is?

moet 100Hz zijn en het liefst breedbeeld.

Verwijderd

DE nieuwe sony, 100hz flatscreen.. alles op en aan, kost wel vanaf 2300 ongeveer

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Of een philips... Ik zou idd zowiezo voor een 100 Hz gaan....veel mooier beeld...

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Ik vind zelf JVC tv's lekker, zijn niet zo heel duur en wel 100 hrz breedbeeld

Verwijderd

JVC ja... komen heel goed uit de test... Die Tau televisies van Panasonic schijnen ook heel goed te zijn. :9~

Verwijderd

ikzelf heb een jvc breedbeeld.... wel 50hz

en beneden hebben we een Philips 32PW9615

ik zou GEEN platte beeldbuis pakken
het beeld is zo krom als een hoepel....
zet teletekst maar eens op op zo'n ding...

wat is nl. bij die platte beeldbuis het geval? (en nu komt het verhaal wat Sony en Philips heeft uitgelegd in de tijd toen ik bij een electronicazaak werkte): die beeldbuizen zijn bol, maar door de dikke glasplaat die vlak is, wordt het beeld recht geprojecteerd door een soort spiegelmethode. Klop maar eens tegen zo'n vlakke beeldbuis: je merkt dat die stukken dikker zijn dan de bolle beeldbuizen. Veel vlakke tv's geven dus een krom beeld.... (bij monitoren enzo is er een andere techniek gebruikt). Conclusie: koop gewoon een goede philips of Jvc-tv.... vooral die 70cm breedbeeld van jvc is een aanrader: maar 1699,-, 100hz, leverbaar in zilver, compact model en geeft perfect beeld! (mede door dat Auto-panoramic-systeempje van hen....wat Philips en Sony in die prijsklasse dus niet hebben)

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 21:39
thnx allemaal!
ons vader moet nog kijken wat het wordt.
meer reacties zijn welkom :)

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

RobtH: die beeldbuizen zijn bol, maar door de dikke glasplaat die vlak is

Dit klopt die zijn er ook maar er zijn ook Real Flat screens. Die zijn wat duurder. Het lijkt bij zulke TV's, monitoren inderdaad of het hol is, maar dat komt omdat we bolle Tv's, monitoren gewend zijn.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Ga je die tv ook tweaken?
Pagina: 1