Gratis Hotmail plus geeft bij mij opeens de melding:
De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6
Wat betekend dit?
De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6
Wat betekend dit?
Verwijderd
Vroeg ik me ook al afhemiparo schreef op 13 mei 2004 @ 23:04:
als DAT de reden is kan er wel meer weg... en waarom zou er dan niet gewoon een slotje op komen?
Omdat er nogal wat links naar hosters en alles wat met het 'probleem' te maken had stonden. Of dat terecht is of niet, het is niet toegestaan.André schreef op 13 mei 2004 @ 23:03:
Ik vraag me wel af waarom hij daar naar toe is? Was puur ter kennisgeving.
[ Voor 32% gewijzigd door Grimli op 13-05-2004 23:07 ]
Het is geen synoniem van de TC maar voor het feit dat het een hoofdgroep is waar je niet in kan.Grimli schreef op 13 mei 2004 @ 23:05:
Hehe, heb ik ook. Zat ook net dat topic te lezen. Volgens mij was deze categorie een synoniem voor de trashcan, dus het bericht is verwijderd. Verbaasd me niks, het hele topic was nogal in strijd met de huisregels.
offtopic:
Pas las ik eens voorstel om de meldingen wat gebruiksvriendelijker te gaan maken, is daar nog wat mee gedaan?
[rml]curry684 in "[ Feature] Duidelijkere errormeldingen"[/rml]Grimli schreef op 13 mei 2004 @ 23:05:
offtopic:
Pas las ik eens voorstel om de meldingen wat gebruiksvriendelijker te gaan maken, is daar nog wat mee gedaan?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq