Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag mag ik mezelf de trotse bezitten noemen van een Samsung E600. Nu heb ik uit het topic van de E710 een link naar EasyStudio gevonden, pakket van zo'n 65mb gedownload, PIMS & File Manager géïnstalleerd...

Gsm met met laptop geconnect, hij wordt gevonden, vervolgens start ik PIMS op en kies voor een infrarode verbinding. Het programma gaat synchroniseren, maar hij kan de sms berichten uit het Postvak In en het Postvak Uit niet downloaden. Dan krijg ik een foutmelding 2 keer, daar klik ik op okee... en hij gaat verder. Tot hij bij synchroniseren van MS Organizer komt. Dan duurt het onwijs lang voordat er iets gebeurt. De connectie blijft echter behouden, maar hij loopt dus gewoon eigenlijk vast op dat punt.

Wie kan hier wat meer over vertellen? Zijn er anderen met de E600 die problemen ondervinden? Laat jullie horen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 23:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
IK heb ondertussen EasyStudio PIMS geupdate tot de allerlaatste versie.

Nu kom ik wel door het synchronisatieproces. Echter, hij lees alleen maar het telefoonboek. Het lijkt wel alsof de E600 gewoon nog nieuwere software nodig heeft? Dit werkt gewoon nog niet met de E600... Op zowel Samsung.com als samsung.nl is er ook niks te vinden over deze gsm.

Ik blijf de foutmeldingen krijgen tijdens het synchronisatie proces dat hij de berichten niet kan ophalen uit de MS Organizer :(

Verwijderd

Topicstarter
Op samsungmobile.com heb ik EasyGPRS 2.1 kunnen vinden voor de E710. Deze werkt wel naar behoren. Alleen kom ik niet bij mijn melodiën of achtergronden op de telefoon zelf... ik denk dus echt dat er nieuwe software voor moet komen.

Ik kan wel een achtergrond uploaden, maar die is vervolgens niet meer in het programma terug te vinden zodat ik hem kan verwijderen ofzo...

Verwijderd

meestal bij funbox-daar kan je bij andere samsungs je achtergronden en beltonen verwijderen.
Kan de antenne eraf?zodat er een miniantenne oppast?

Verwijderd

Topicstarter
In het gsm menu heb ik het trouwens weten te vinden. Het staat onder Amusement, daat heb je iets van 640kb voor geluiden en afbeeldingen en kun je ze ook verwijderen. Het vreemde is dat er in EasyGPRS niks over te vinden is.

De antenne kan er af gedraaid worden trouwens.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 07:42:
meestal bij funbox-daar kan je bij andere samsungs je achtergronden en beltonen verwijderen.
Kan de antenne eraf?zodat er een miniantenne oppast?
jep kun je op www.mini-antenne.nl bestellen >:)

Verwijderd

ik zoek nog een site waar ik een datakabel voor de E600 kan bestellen???

of is die ook compatible met de kabel van de E700?

alvast bedankt

Verwijderd

Nee je moet de Samsung PCB093LBE hebben die werkt met de E600
Te bestellen bij oa www.salesplaza.nl

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Wat is dat gedoe over Easystudio?

Voor de Samsung E600 heb je Easy GPRS nodig...je kunt er plaatjes en beltonen opzetten of downloaden.

Alleen wat ik niet snap... die video-opnames kan je gewoon nix mee! die blijven op je telefoon :( erg jammer... maar ja.

software: http://nl.samsungmobile.com/mobile_phone/manual.jsp

tjek ook www.samsungmobile.com voor uw antwoorden.

vanpeltje

Verwijderd

Ik heb Easygprs geinstalleerd en een irda usb adaptertje, alles werkt goed, alleen het exporteren van het telefoonboek niet. Je kan wel exporteren naar een csv file maar het vreemde is dat hij dan het telefoonboek op je pc gaat exporteren en niet dat van de telefoon.
Is het al iemand gelukt om het telefoonboek op de sim kaart te exporteren (en later weer te importeren)?
Pagina: 1