Ik heb al een tijdje een Palm Tungsten T3 en sinds kort ook een Nokia 6230. Nu wil ik dus gaan internetten met mijn Palm. BT connectie met telefoon gaat prima, gaat ook vrolijk een gprs verbinding maken (met orange btw) en dan blijft de browser op status requesting staan. Zelf denk ik dat het aan de proxy ligt, maar ik zou niet weten waar deze op ingesteld moet staan, met de standaard setting werkt het niet helemaal niet, met dezelfde proxy als in mijn telefoon dus het requesting verhaal. Zonder proxy zegt de palm meteen dat hij de host niet kan vinden.. Weet iemand dus hoe de instellingen op mijn palm moeten staan?
Probeer [url=www.xs4all.nl\~rutgersh\stappenplan.doc]dit[/url] eens te doorlopen....
Let er hierbij wel op dat je het goede CID in de telefoon aangeeft, waarop het access point voor GPRS geactiveerd staat. Dus *99***X#, waarbij X het AP-nummer is.
Let er hierbij wel op dat je het goede CID in de telefoon aangeeft, waarop het access point voor GPRS geactiveerd staat. Dus *99***X#, waarbij X het AP-nummer is.
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!