Toon posts:

[xp]webcam op msn 6.x werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik heb hier een philips webcam en door windows wordt hij goed gecontroleerd enz. ik kan der foto's mee maken enzo hij doet alles behalve onder msn 6.x. als ik dan een videogesprek start met een persoon dan krijg ik en degene een zwart beeld. met wizard video en audio instellen krijg ik wel gewoon beeld en kan ik um wel instellen maar dan doet hij het uiteindelijk toch niet. ik zit verder ook niet achter een router of een firewall.
groeten
Daaf

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Tja, veel weet ik niet. Je zou eens kunnen proberen nieuwe drivers te zoeken of de cam opnieuw instaleren...

Verwijderd

Heb je meerdere programma's aan die de webcam ook gebruikt? Zo ja, zet die porgramma's dan uit. Mischien dat het dan wel werkt. Ik had dit probleem namelijk ook.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad met m'n spycam van trust.. Ik ben teruggegaan naar een wat oudere driver, want de nieuwste driver werkte niet met msn 6.x ..

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

ik heb het zelfde probleem af en toen (Philips ToUCam Pro)

weet niet wat de oorzaak is, maar bij mij is het opgelost als ik :
- MSN afsluit
- Webcam loskoppelen
- Webcam inpluggen
- MSN opstart

Verwijderd

Heb hier ook al eindje lopen te klooien met webcams die niet werken onder MSN maar wel met andere programma's. Je kunt eventueel eyeball als webcam chat programma gebruiken (ondersteunt ook je msn contact list dacht ik). Maar het is dus in feite wel degelijk een driver probleem, meestal op win xp gaat alles goed maar win 98 is een heel andere zaak.
Pagina: 1