Waar kan je molding kopen om je plexiglas in te zetten. Please help me ik kan het nergens vinden. Ik kan alleen C-molding vinden en kmoet H-molding hebben als dat bestaat
hierVerwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 20:58:
Waar kan je molding kopen om je plexiglas in te zetten. Please help me ik kan het nergens vinden. Ik kan alleen C-molding vinden en kmoet H-molding hebben als dat bestaat
Volgens mij bedoelt ie gewoon een raamrubber...
Niet?
[Specs]
soort rubber om windows vast te zetten
edit:
Waarom ben ik altijd de laatste
Waarom ben ik altijd de laatste
[ Voor 46% gewijzigd door nuclear waste op 13-05-2004 21:02 ]
</onzin>
Sneller typen henuclear waste schreef op 13 mei 2004 @ 21:00:
soort rubber om windows vast te zetten
edit:
Waarom ben ik altijd de laatste![]()
![]()
H-molding is er wel zeker hoor. Maar bij een goede Casemod zaakje is dat wel te halen hoor
[ Voor 6% gewijzigd door Bobje op 13-05-2004 21:03 ]
Verwijderd
oooooh bedoel je dat met molding?
jaaaa kijk weet ik direct waar je het over hebt! 
kant-en-klare molding kan je nergens kopen denk ik, het lijkt mij persoonlijk het beste om met klinknagels te doen + het staat netter [vind ik].
kant-en-klare molding kan je nergens kopen denk ik, het lijkt mij persoonlijk het beste om met klinknagels te doen + het staat netter [vind ik].
hier stond onzin
[ Voor 144% gewijzigd door nuclear waste op 13-05-2004 21:04 ]
</onzin>
Juist idd. maar bij welk bedrijf/site. kopen jullie dat ????SiGNe schreef op 13 mei 2004 @ 21:00:
Volgens mij bedoelt ie gewoon een raamrubber...
Kijk een op: www.freezinghardware.nl, www.perfectsystems.nl, www.alternate.nl daar zullen ze dat wel ergens verkopen.
Ik gebruik voor mijn werk wel eens van die rubbers, ook in H profiel. Dat komt bij groothandels vandaan, de technische unie, Bernard, Rexel Wolff etc.
[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 13-05-2004 21:13 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
www.molding.com ?
miss kunne zij je verder helpen...
miss kunne zij je verder helpen...
[ Voor 53% gewijzigd door Jgsvuden op 13-05-2004 21:12 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Welkom op gotVerwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 20:58:
Heb je al eens de search / google gebruikt? De search leverde mijn 134 artikelen op en google 3 websites waar het te koop is:
http://www.oc-shop.nl/
http://www.motozoom.nl/
http://www.caseetc.com/cg...=15&mv_searchspec=molding
tnx voor de reacties. kweet niet wrom ik t nie kon vinden op t internet. ik ken gwoon nie zoeken denk
Je kan ook gewoon even naar een betere glaswinkel gaan. Vrij normaal product. Ook veel garages hebben dat.
Ioniq 5 P45
Molding heeft toch te maken met spuitgieten, matrijzen en plastieken? Ik zat eerst te denken aan dat je zelf een kunststof front voor je case wilde maken met H-epoxy terwijl je alleen C-epoxy kan krijgen.
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
weet je zeker dat je moulding wilt? die rubbers zien er niet uit 
magoed, als je het echt wilt hebben, probeer de locale garage of automaterialen zaak...
magoed, als je het echt wilt hebben, probeer de locale garage of automaterialen zaak...
Verwijderd
Welkom op Gathering of Tweakers.net 
Gewoon wat andere trefwoorden (rubberprofiel, raamrubber etc) gebruiken en Google is je beste vriend. Voor lokale adressen kun je oa in de Gouden Gids kijken onder rubbergroothandels, garages, camperreparatie etc.
Zie de forumFaq voor wat wij vereissen van topicstarts.
Gewoon wat andere trefwoorden (rubberprofiel, raamrubber etc) gebruiken en Google is je beste vriend. Voor lokale adressen kun je oa in de Gouden Gids kijken onder rubbergroothandels, garages, camperreparatie etc.
Zie de forumFaq voor wat wij vereissen van topicstarts.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 05:48 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()