Toon posts:

MS Explorer muis

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn exlplorer muis slaat pixels over bij het muizen (vooral merkbaar bij 3d games)
ligt dit aan mij? of is dit een algemeen probleem van deze muis?
Ifso, is er dan een oplossing voor?

thx -=CsG=-

Verwijderd

pixels overslaan,??? iets meer vertellen over het probleem, of beweeg je ermee over je monitor?

Verwijderd

Topicstarter
Nou de muis beweegt schokkerig, en dat had ik voorheen met een andere muis niet.

dus het ligt niet aan de compu

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:40
Had je maar een muis met een balletje moeten kopen... :P :P :P zoals de Logitech Mouseman Wheel (cordless), is ook nog eens een veel fijnere muis...

Verwijderd

Ik heb ook zo'n muis, doet 't prima.
Het kan aan de ondergrond liggen(te veel reflectie, te drukke tekening ?), probeer eens wat anders.
En natuurlijk de nieuwste drivers downloaden. (intellipoint 3.1)

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
en natuurlijk je muis sensitivity in het spel ff aanpassen. Moet volgens mij veel lager bij een intellimouseexplorer

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Wij hebben hier een intellimuis en zo'n draadloos logitech geval liggen en ik kan je vertellen dat zo'n microsoft echt wel beter is dan die logitech, das echt waardeloos ding beweegt niet altijd goed enz.....

Verwijderd

ja ik heb dus hetzelfde, en het is dus RETE irritant dat op een beetje hoge sensitivity de muis pixels overslaat. vooral bij grafische programma's (3dstudio, photoshop enzo) is het soms gewoon frustrerend. en ik run op 1280*1024, dus de muis minder gevoelig zetten is ook niet alles (en op een lagere res zetten al helemaal niet :()
ik hoop in ieder geval dat hier snel een patch voor uitkomt, want de huidige drivers zijn gewoon knullig (hogere sensitivity verandert dus alleen het binnenkomende signaal van de muis).

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

had ik eerst ook, je moet een zo mat mogelijke (niet glanzende dus) ondergrond g ebruiken, liefst in EEn kleur, en dan heb je dus ook nog het probleem dat die rode led neit goed weerkaatst op zwarte tinten, ik heb zelf een groene muismat van genius, werkt perfect.

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

PM: nee dat is niet zo; de driver van de muis vervormen het inkomende signaal bij een hogere sensitivity; dit probleem van pixels overslaan (dus niet random, maar gewoon echt een soort 'grid') ligt dus niet aan de muis.
ik heb 'm bijvoorbeeld qua sensitivity iets over de helft staan, en hij slaat dus (in windows en games) steevast 1 pixel per 'movement' over. ik kan dus op 50% van het scherm nooit m'n muis neerzetten (best eng idee :) )
en btw aan de muismat ligt het zeker niet want ik zit op een everglide (zwart), heb het daarna op een grijs matje en een groen matje geprobeerd. maarja ik wist al dat het niets zou uitmaken ;)

(argh ik haat typfouten)

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:31
-=CsG=-: wat voor aansluiting gebruik je? PS2? Dan ff PS2Rate downloaden en de poll rate op 100 Hz zetten. Standaard staat die op 40 Hz, dus dan krijg je nogal een schokkerig muisje.. Succes!

Verwijderd

Ik heb ook gehad dat deze muis bleef"hangen".
Ik heb 24 uur per dag de pc aanstaan en toen ik hem opnieuw opstartte was de muis weer blij.

"t blijft toch handig om dat af en toe te doen, is windows ook weer tevreden.... ;)
Pagina: 1