Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb gister mijn Philips HDD060 Mp3-speler gekocht, met digital media manager als software. ik vind het heel irritant dat, als ik mijn liedjes naar de philips software heb gedownload, het niet kan bewereken, zodat Bijvoorbeeld de artiesten naam Not Found is, ipv Destiny's child, want als het destiny's child is, kan ik het beter vinden in mijn jukebox.

weet iemand hier een oplossing voor? het hoeft niet special met DMM, maar misschien een ander trucje met een ander programma...

Totallyspy

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 10:32

Kvn

Als je gewoon je muziek goed tagged met bijvoorbeeld Tag & Rename, dan komt het vast allemaal goed. Succes!

Verwijderd

Topicstarter
heey dank je wel!

ok, dat is geregeld, maar ik heb nu een ander probleem :( als ik mijn device nu verbind met de computer, staat dat het apparaat niet wordt herkend....

iemand hier een oplosasing voor?

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 10:32

Kvn

Heb je bijgeleverde drivers?

Zoja ;

1.) Ontkoppel je speler even ( doe het echt even!! ).
2.) Installeer de drivers.
3.) Sluit je speler weer aan.

Ik denk dat dit de oplossing is. Succes!

Verwijderd

Topicstarter
thnxx maar is iemand ervaren met dit product??
want als ik hem op wil laden... gaat hij vanzelf aan als ik de adapter in het stopcontact steek.. ik kan hem dan ook niet meer uit doen... hoort dit erbij of moet ik van mijn garantie gebruik makne?

x totallySPy

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

De speler gaat idd aan als je hem oplaat... niks aan te doen voor zover ik weet.
Die DMM is erg irritant vond ik zelf ook, erg lastig dat je niet gewoon drag&drop je bestanden erop kan zetten.
Heb hem zelf ook gehad, alleen liep die van mij af en toe vast. Of dit aan de HD of een slecht mp3-tje lag, weet ik niet, al vermoed ik het eerste, want de mp3-tjes geven geen problemen met winamp.
Probleem was dat de speler in een loop bleef hangen, en daar alleen uit kwam door usb kabel aan te sluiten op de pc (lastig onderweg :? ) of te wachten tot hij leeg was.
Toen heb ik hem terug gebracht, en een andere gekocht, alleen usb 1.1 was storender als ik had verwacht.

geluidskwaliteit en uiterlijk van ut spelertje vond ik wel super

Geen inspiratie

Pagina: 1