Toon posts:

[HELP] Plotseling zwart beeld op Iiyama 510pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweaks,

Ik heb sinds een jaartje de Iiyama Vision Master 510 pro. Heeft altijd perfect gedaan tot vandaag....

Ik was aan het computeren en alles ging goed. Ondertussen haalde ik ff de post en toen ik terug kwam was het beeld zwart. Ik d8 hij staat vast standbye ofzo die monitor, maar hoe hard ik de muis ook bewoog, dat had geen effect.

En tot nu toe is het me niet gelukt om weer beeld te krijgen. Echt mega vreemd dit en snap er niks meer van. Alle kabels enzo zijn wel goed. Het rare os dat als de pc word uitgezet de monoitr oranje gaat branden en als je m weer aanzet brand die gewoon weer groen. Dus hij reageert nog wel iets, maar beeld blijft zoals eerder gezegt gewoon zwart.

Is hij nu stuk of is er iets ander aan de hand? ik hoop dat jullie het mij kunnen uitleggen!

Even wat info: :)
win xp
ati radeon 9700pro
gigabyte gavaxp ultra
vision master iiyama 510pro

Verwijderd

Heb je al een andere videokaart geprobeert? Of de monitor aan een andere pc, het kan ook zijn dat je videokaart geen goed signaal meer geeft ofso.. :? Wel vreemd dat dat je monitor het zomaar begeeft (als die kapot is)..

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt in ieder geval niet aan de pc zelf, want ik heb er een andere monitor op aangesloten en die geeft gewoon beeld.

Dus het is iets met de monitor. Heb de kabels gecheckt en die zitten goed. Ook geen pinnetje gebroken wat ik eerst vreeste.

Ik heb dus geen id wat het dan kan zijn. Is de beeldbuis stuk of is het iets heel anders? Hij gaat bv wel op standbye als je hem uitzet en lampje word gewoon groen als je hem aanzet.

Ik hoop dat iemand mij nog kan helpen, want heb geen garantie meer :(

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:36
Ik heb deze monitor ook en is ook stuk gegaan buiten de garantie.
Heb hem gebracht naar schiphol waar iiyama zit.
Was 110 euro kwijt en monitor werkte weer perfect.

Dus ff mailen met iiyama om telaten maken

Wat er stuk is zou ik niet weten

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16

Nicap

Tsssk....

He Schaarebier, heb je de monitor nog werkend gekregen?
Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem. Schijnt nogal eens vaker te gebeuren. Tis de tweede keer. Eerste keer was nog in garantieperiode en is bij Teleplan gerepareerd toen.

Als je weet wat de oorzaak was, dan hoor ik dat graag. Heb nu ff erg weinig geld over voor een reparatie, dus wie weet kan ik het zelf proberen.