OK wij hebben een probleempje met een formulier van een access database. Er zijn 2 keuzelijsten ( comboboxen ).. als je een waarde van de een selecteerd. dat zijn de klanten.. moet de onderstaande keuzelijst gevuld worden met de contactpersonen bij dat bedrijf. Nu lukt dit allemaal wel.. het vullen voor de lijst met de contactpersonene heeft een aparte query.. alleen wordt deze slechts uitgevoerd bij het opstarten.. Voorbeeld ik selecteer een andere klant: gebeurt niets... klik ik ff op ontwerpweergave en weer op gewoon staan er keuring de bijbehordende contactpersonen...
Hoe kan ik dit zo maken dat als je de ene keuzelijst wijzigd dat de andere gevuld wordt ? moet ik hier perse VBA of zo voor gebruiken ? en kan iemand mij helpen met de eerste stappen dan ? ben niet zo thuis in VBA in access..
Gr Jelmer
Hoe kan ik dit zo maken dat als je de ene keuzelijst wijzigd dat de andere gevuld wordt ? moet ik hier perse VBA of zo voor gebruiken ? en kan iemand mij helpen met de eerste stappen dan ? ben niet zo thuis in VBA in access..
Gr Jelmer