Toon posts:

Port forwarding router zonder naam

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste luitjes,

Ik wil al een redelijk lange tijd Age Of Empires (1) spelen met een stel vrienden via mijn IP-adres. Aangezien ik een router gebruik met firewall moet ik eerst wat port forwarding, ook wel port mappen genoemd, doen eer voordat dit gaat werken. Wanneer je een "goede" router hebt met een merkje valt er genoeg informatie te vinden over hoe je je router instellingen kan wijzigen. Helaas is heb ik er een die totaal niet te vinden is op het internet (het enige wat erop staat is made in Taiwan zeg maar).

Nu de hamvraag: hoe kan ik deze router aanpassen zodat ik de port kan veranderen en ik lkkr gezellig AOE kan spelen over mijn IP???

THNX ALREADY

wanneer een foto gewenst is hoor ik het, dan maak ik ereen

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

weet je het ip adres van de router anders moet je daar eerst achter komen en dan kan je via telnet of je browser in de router komen en waarnschijnlijk bij de configuratie om de benodigde porrten te mappen

No signature found

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hier kan echt niemand wat mee. Kijk eens welke ports er open staan op het IP van het ding, en probeer eens uit te vogelen of er dan een of andere webadmin in zit. Maak idd ook een foto, en probeer het daarna nog eens in Network Troubleshooting :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.